- Je bekeek:Samenvatting Inleiding tot de marketing
- Geüpload door:Studentsonly
- Boek:Inleiding tot de marketing door B. Verhage
-
31 pagina's
4 downloads
Samenvatting inleiding tot de marketing H1, H2, H4, h6.1, H8.1, H10.1, H11.1 marketingmix, segmentatie, doelgroep, positionering, SWOT-analyse, confrontatiemix, concurrentiestrategieën van Porter, soorten groeistrategieën, marketingmanagement. Met deze samen...
(cijfer 8,2) In deze samenvatting ontbreekt hoofdstuk 12. Ook zijn niet alle paragrafen opgenomen. Ik zou het erg fijn vinden als je een recensie achterlaat!
In dit document zijn de hoofdstukken 1, 3, 5, 8, 9 en 14 samengevat. Deze zijn samengevat vanuit het boek inleiding in de psychologie geschreven door; Philip Zimbardo, Robert Johnson, Vivian McCann
Inleiding marketing samenvatting van het eerste jaar van creative business. Uitgebreide samenvattingen van het boek, inclusief foto's.
Samenvatting van Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage. De hoofdstukken 1(1,1 1,3 1,4,) 2 (2,1 t/m 2,4), 3 (3,1 t/m 3,3 3,4, 3,4, 3,5), 4, 6 (6,1 t/m 6,3 6,5), 7 (7,1 7,2 7,4), 8 (8,1 t/m 8,5 8,8), 10, 11 (11,1 11,2 11,4 11,6 11,7).
Een uitgebreide samenvatting van het boek Inleiding tot de marketing voor het vak Marketing.
In dit document heb je een uitgebreide samenvatting van het boek 'Inleiding tot de marketing' van Verhage. De hoofdstukken 1,2,3,4,6,7,8, 10 en 11 bevinden zich in deze samenvatting :)
DANKZIJ DEZE SAMENVATTING HEB IK EEN 8,3 VOOR MIJN TENTAMEN! Deze samenvatting bestaat uit complete informatie die worden ondersteund door overzichtelijke diagrammen, tabellen en visuals, ook zitten er handige ezelsbruggetjes in en zijn de belangrijke woorden ...
Deze samenvatting bevat H4, H8, H10 en H11 van Inleiding tot de Marketing en is in ieder geval geschikt voor Voeding en Diëtetiek studenten in Jaar 2. Met deze samenvatting zijn meerdere ruimvoldoendes behaald.
Deze samenvatting bevat alle hoofdstukken uit Inleiding tot de Marketing (H2, H3, H4, H6, H8, H10 en H11) + overige marktanalyses (BMC + Stakeholderanalyse) die je gaat gebruiken als Voeding en Diëtetiek student in Jaar 2 op de Haagse Hogeschool. Deze samenva...
Deze samenvatting is geschreven voor het tentamen Marketing in periode 2, leerjaar 1 op Windesheim (onder andere voor de studie Logistics Management). Niet alle hoofdstukken uit het boek zijn opgenomen, gezien alleen de hoofdstukken zijn samengevat die voor mi...
Dit is een volledige samenvatting van het boek Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage 4e druk. Dit vak wordt gegeven in het eerste jaar van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Behaalde cijfer: 8,4.
Voor tentamen inleiding marketing. Bachelor Creative Business 1e jaar.
Duidelijke en overzichtelijke samenvatting met handige illustraties en vetgedrukte woorden waardoor belangrijke begrippen beter blijven hangen. De samenvatting is geschreven op basis van de behandelde stof tijdens de hoorcolleges en op de bijbehorende theorie ...
Een uitgebreide en duidelijke samenvatting van het boek 'Inleiding tot de marketing', in mijn geval voor de cursus Commerciële Economie (CE). Begin op tijd met leren. Heel veel succes!
Dit is een samenvatting van het boek "Inleiding tot de marketing" van Bronis Verhage. Hierin zijn Hoofdstuk 1 (paragraaf 1.1 t/m 1.4), H4, H6 (zonder paragraaf 6.4), H7 (zonder paragraaf 7.3 en 7.4), H8, H10 (zonder paragraaf 10.7) en H11 (zonder paragraaf 11....
Duidelijke samenvatting geschreven vanuit Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage. BEHAALD CIJFER: 8,1 De samenvatting bevat de volgende hoofdstukken: 1. Wat is marketing? 2. Marketingplanning en strategieontwikkeling 3. Koopgedrag van klanten 4. Mark...
Deze samenvatting bevat de hoofdstukken; 1.1, H3, H4 en 6.1 t/m 6.2 Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9 behaald!
Een goede samenvatting van het boek, inleiding tot de marketing 4e druk. De inhoud van samenvatting is van de hoofdstukken H-1 tot en met H-10
Dit is een uitgebreide samenvatting van het boek. Van de 297 pagina's heb ik met de samenvatting het aantal pagina's teruggebracht tot 104.
Samenvatting marketing hoofdstukken 1 t/m 4 & 6 t/m 12
Uitgebreide samenvatting van Inleiding tot de marketing, 3e druk van B. Verhage. ISBN: 9789020733082. Dit uittreksel van Inleiding tot de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samen...
Deze samenvatting geeft eerst een uitgebreide samenvatting van Hoofdstuk 3 t/m 12 (een soort overzichtelijke weergave van het boek), gevolgd door een mini-samenvatting per hoofdstuk. Maak de samenvatting zo lang als je zelf wilt: aan jou de keus!
Uitgebreide samenvatting van Financiele rekenkunde en beslissingscalculaties, 4e druk van P. de Boer en J.C. Meester. ISBN: 9789001094072. Dit uittreksel van Financiele rekenkunde en beslissingscalculaties is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ...
Uitgebreide samenvatting van Media-ethiek, 3e druk van Hans Evers. ISBN: 9789001205034. Dit uittreksel van Media-ethiek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.