Samenvatting van het boek "Ondernemerschap in hoofdlijnen" van Peter O. van der Meer. De hoofdstukken: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Ondernemerschap Ondernemerschap in hoofdlijnen Peter O. van der MeerSamenvatting van "Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie" van Marjolein Visser & Berend Sikkenga 2e druk. De hoofdstukken 1 t/m 13.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing Online Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie Marjolein Visser & Berend SikkengaSamenvatting van Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage. De hoofdstukken 1(1,1 1,3 1,4,) 2 (2,1 t/m 2,4), 3 (3,1 t/m 3,3 3,4, 3,4, 3,5), 4, 6 (6,1 t/m 6,3 6,5), 7 (7,1 7,2 7,4), 8 (8,1 t/m 8,5 8,8), 10, 11 (11,1 11,2 11,4 11,6 11,7).
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing: introductie Inleiding tot de marketing Bronis VerhageSamenvatting van Wat is onderzoek van Nel Verhoeven de 5e druk. De hoofdstukken 1 t/m 11.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Onderzoek: pretesting Wat is onderzoek Nel VerhoevenDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt