Samenvattingen van het studieboek marketing de essentie koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Een samenvatting van marketing de essentie met de verschillende hoofdstukken van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 10 (hoofdstuk 4 is niet inbegrepen). De samenvatting bevat duidelijke voorbeelden om de leerstof beter te begrijpen en enkele grafieken om de ...
In deze samenvatting staan de in de les besproken hoofdstukken samengevat + alle slides en notities in de les. Ik was bij elke les aanwezig en in deze samenvatting staan dan ook veel extra voorbeelden en dergelijke die in de les aangehaald werden.
Dit bestand omvat duidelijke samenvattingen van de hoofdstukken 1 tem 10 met uitzondering van 4 en 5 (deze waren geen leerstof). Helder opgebouwde samenvatting met een zeer duidelijke structuur wat zeer gemakkelijk leert. Adhv deze samenvatting geraak je a...
Samengesteld met het boek marketing de essentie en de slides van de lessen marketing aan de VUB. 32 paginas verwijzingen naar schemas in het boek vooral de nadruk op de belangrijke begrippen
Volledige samenvatting van het vak marketing. Alle rubrieken zijn behandeld.
Dit document omvat een uitgebreide samenvatting van alle te kennen hoofdstukken van het vak inleiding tot marketing en strategie (H3 t.e.m. 9). Wanneer je deze samenvatting leert, heb je voldoende inzicht en kennis om te slagen op jouw examen.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een samenvatting van slides en eigen notities bij het vak Marketing gegeven door M. Van den Langenbergh (2018-2019).
Volledige samenvatting van het vak marketing. Alle rubrieken zijn behandeld.
Samenvatting van Marketing voor Vives 1e jaars bedrijfsmanagement/sportmanagement Boek die gebruikt is voor dit vak: Marketing, de essentie Philip Kotler, G. Armstrong ISBN: 9789043036528
Een goede samenvatting van boek marketing de essentie. Ik maakte deze samenvatting in mijn eerste jaar bedrijfsmanagement en was direct geslaagd.
Dit is een samenvatting van het vak marketing uit het 1e jaar business management in Vives. Deze samenvatting is gebaseerd op het boek MARKETING DE ESSENTIE (14e editie).
samenvatting van het vak marketing management van het 1ste jaar bedrijfsmanagement aan artevelde hogeschool
Een uitgebreide samenvatting van het handboek: 'Marketing de 13de editie'.
Samenvatting Marketing Management voor het eerste jaar bedrijfsmanagement aan de Arteveldehogeschool. Mijn resultaat met deze samenvatting: 15/20.
Uitgebreide samenvatting met schema's uit het boek 'Marketing - De Essentie'. De Samenvatting bestaat uit de hoofdstukken 1 en 2. Hoofdstuk 3 en 4 staan er niet in omdat deze niet gezien werden in de les. Hoofdstukken 5 tot en met 10 werden ook duidelijk s...
In deze samenvatting vind je de essentie van het boek 'marketing, de essentie'. Het is een heel goede tool om je examen marketing mee voor te bereiden?
Ik behaalde een 16/20 in eerste zit met deze samenvatting. Dit is een uitgebreide en volledige samenvatting van het handboek 'Marketing de essentie', aangevuld met de powerpoints gezien tijdens de lessen van Marketing management & marketingcommunicatie. Al...
Samenvatting van het vak Marketing (1e jaar) gegeven door Relinde Metten in de opleiding Communicatiemanagement op hogeschool PXL
Deze samenvatting vat het boek Marketing: de essentie uitstekend samen. Het is een verzameling van alle belangrijkste voorbeelden/grafieken/afbeeldingen... vanuit het boek en de vanuit de PowerPoint-presentaties tijdens de lessen Marketing aan de Karel de ...
Ik behaalde een 16/20 in eerste zit met deze samenvatting. Dit is een uitgebreide en volledige samenvatting van het handboek 'Marketing de essentie', aangevuld met de powerpoints gezien tijdens de lessen van Marketing management & marketingcommunicatie. Al...
In het studieboek Marketing de essentie brengen P. Kotler en G. Armstrong studenten uit het hoger onderwijs alles bij omtrent de basis van marketing. In het boek komen marketingbegrippen zoals strategie, marktonderzoek, koopgedrag, prijsbeleid en marketingcommunicatie aan de orde. In heldere taal wordt uitgelegd wat de begrippen inhouden. Aan de hand van voorbeelden en duidelijke illustraties wordt de theorie toegepast op de praktijk.
Door de jaren heen is het boek een aantal keer vernieuwd met de meest actuele technieken en mogelijkheden. In een digitale wereld nemen de mogelijkheden om via internet producten en diensten te promoten toe. De laatste druk neemt deze nieuwe inzichten mee. Let bij de aankoop van een samenvatting op Knoowy goed op welke druk het betreft.