- Je bekeek:Samenvatting Inleiding tot de genetica
- Geüpload door:MichelleTrybou
- Studie: KU Leuven / Onderwijskunde / Inleiding tot de genetica
- 62 pagina's 3 downloads
Dit is een samenvatting van het vak menselijke biologie. Het vak wordt gegeven in de bachelor Onderwijskunde door Ellen Decaestecker. De samenvatting is samengesteld uit alle powerpoints (9 stelsels) en de lesnotities.
KU Leuven / Onderwijskunde / Menselijke biologieDit is een samenvatting van inleiding tot de genetica die gegeven wordt aan 1e bachelor onderwijskunde of schakelprogramma psychologie aan KULAK. De samenvatting is zonder informatieverlies en omvat een geïntegreerd geheel van de cursus, PowerPoint en lesnota...
KU Leuven / Psychologie / Inleiding tot de geneticaSamenvatting van de powerpoints en lesnotities van Intelligentie en cognitieve vaardigheden doorheen de volwassenheid. Dit is een vak in de bachelor Onderwijskunde. Hoofdstukken: Hoofdstuk 1: het begrip intelligentie Hoofdstuk 2: Inleiding tot de factoranalyse...
KU Leuven / Onderwijskunde / Intelligentie en cognitieve vaardigheden doorheen de volwassenheidDit is een samenvatting van het vak methoden van het gedragswetenschappelijk onderzoek: verdieping. Het is een vak in de bachelor onderwijskunde. In de samenvatting zijn powerpoints en lesnotities opgenomen.
KU Leuven / Onderwijskunde / Methoden van het gedragswetenschappelijk onderzoek: verdiepingDit is een samenvatting van het vak motivatie en emotie dat gegeven wordt in de bachelor Onderwijskunde. De samenvatting bevat de powerpoints en lesnotities. Het vak wordt gegeven door Agnes Moors aan de Kulak.
KU Leuven / Onderwijskunde / Motivatie en emotieSamenvatting van het boekje "Schoolleiderschap aangekaart en in kaart gebracht".
KU Leuven / Onderwijskunde / Beleid en organisatie Schoolleiderschap aangekaart en in kaart gebrachtSamenvatting van het vak Educatieve Technologie aan de KU Leuven. Deze cursus is samengesteld door J. Elen, F. Depaepe en S. Vandercruysse. Alle teksten zijn samengevat en vertaald.
KU Leuven / Onderwijskunde / Educatieve technologie: een onderwijskundige inleiding Educatieve technologie een onderwijskundige inleidingEen duidelijke en overzichtelijke samenvatting van alle verplichte literatuur van de 2ejaars bachelorcursus Leren in Organisaties: Veranderingsinterventies (201400045) van de UU Weick & Quinn, Boonstra, Oreg, McLean, Straub, Razzouk, Poel & Van der Krogt, Tyn...
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / Leren in Organisaties: VeranderingsinterventiesIn deze samenvatting wordt alle engelstalige literatuur voor de mastercursus Learning in Organizations (Educational Sciences) overzichtelijk samengevat. Ook belangrijke aanvullende concepten uit de hoorcolleges zijn toegevoegd, alsmede een aantal ezelsbruggetj...
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / Learning in OrganizationsIn deze samenvatting wordt alle verplichte literatuur, zowel van het theoretische als statistiekgedeelte, alsmede de colleges van het vak Assessment en Evaluatie samengevat.
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / Ontwikkelen van assessment- en evaluatie-instrumenten voor onderwijssituaties Toetsen in het Hoger OnderwijsThis is a summary of all literature and lectures for the course Instructional Design and Evaluation (ID&E) Educational Sciences, Utrecht University. The summary is presented in the form of slides, divided per week and per author, to facilitate learning. Each w...
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / Instructional Design and EvaluationSamenvatting van alle modellen uit de artikelen. Gebaseerd op de Cheatsheets, leesvragen en hoorcolleges: Dit document is genoeg om een ruime voldoende te halen (in ons geval beide een 7.8)!
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / Lio: VeranderingsinterventiesSV boek hoofdstukken Boeije, weblectures en artikelen van premastervak PM: Onderzoeksvaardigheden/Leeronderzoek
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde /Samenvatting hoorcolleges (5x), boek Influence (Cialdini) en artikelen. Artikelen: - Hamann, Reese, Seewald, & Loeschinger - Knowles & Riner - Elaboration Likelihood Model - Wagner & Petty - Friese, Wänke, & Plessner - Moyer-Gusé - Gass & Seiter -
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / Sociale Beïnvloeding, Voorlichting en Reclame (SBVR) InfluenceIn dit document staan alle statistische toetsen die gebruikt worden bij deeltentamen 1 van MiOO. Inclusief voorbeelden, uitleg van assumpties, een overzichtelijk en handig schema. Ook zijn alle toetsen nog uitgebreid toegelicht paddigrammen. Dit is allemaal ...
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / Methode in Onderwijskundig OnderzoekWeblectures van het vak leeronderzoek (ook te gebruiken voor MiOO deeltentamen 2) en de artikelen die hierbij horen samengevat. Israel, Johnson & Onwuegbuzie, Gideon + weblectures
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / LeeronderzoekUitgebreide, zeer complete NL samenvatting van Analysis in Qualitative Research H1, H4, H5, H6, H7 en H9
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / Onderzoeksvaardigheden - Leeronderzoek Analysis in Qualitative ResearchSV colleges (8x) en artikelen (28x) van Mastervak Instructional Design and Evaluation (IDE)
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde /SV colleges (6x) en artikelen (18x) van LiO Mastervak Onderwijswetenschappen UU.
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde /Samenvattingen: J.J. Boonstra, Lopen over water: over dynamiek van organiseren, vernieuwen en leren Paavola, Models of innovative Knowledge Communities and Three Metaphors of Learning Samenvatting Poell en Krogt, The Role of Human Resource Development in Organ...
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / 2015-2016 4 leren in organisaties: vranderingsinterventiesSV colleges en artikelen Deeltentamen 1 van PM/MV: LiO: veranderingsinterventies (ovi)
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde /SV H13 Jones en artikelen Deeltentamen 2 van PM/MV: LiO: veranderingsinterventies (ovi)
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde /Duidelijke samenvatting van artikelen Leren in Organisaties eerste deeltentamen. Onderstaand een lijst van welke artikelen zijn samengevat: 1. The challenge of innovation Implementation – Klein & Sorra 2. Dynamics in organizational change and learning – Ja...
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde /Samenvatting van het artikel De opvoedbare mens van Jan Bransen.
Radboud Universiteit Nijmegen / Onderwijskunde / Wijsgerige Historische pedagogiek De opvoedbare mensSamenvatting van hoofdstuk 15 van het boek: Praktische didactiek van Natuuronderwijs.
Universiteit Utrecht / Onderwijskunde / Praktische didactiek voor natuuronderwijs