- Je bekeek:Inleiding marketing samenvatting
- Geüpload door:merleverhagen
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing
- Boek:Inleiding tot de marketing door
- 52 pagina's 7 downloads
In dit document heb je een uitgebreide samenvatting van het boek 'Inleiding tot de marketing' van Verhage. De hoofdstukken 1,2,3,4,6,7,8, 10 en 11 bevinden zich in deze samenvatting :)
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing Inleiding tot de marketingDANKZIJ DEZE SAMENVATTING HEB IK EEN 8,3 VOOR MIJN TENTAMEN! Deze samenvatting bestaat uit complete informatie die worden ondersteund door overzichtelijke diagrammen, tabellen en visuals, ook zitten er handige ezelsbruggetjes in en zijn de belangrijke woorden ...
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing Inleiding tot de marketingSamenvatting inleiding tot de marketing H1, H2, H4, h6.1, H8.1, H10.1, H11.1 marketingmix, segmentatie, doelgroep, positionering, SWOT-analyse, confrontatiemix, concurrentiestrategieën van Porter, soorten groeistrategieën, marketingmanagement. Met deze samen...
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing Inleiding tot de marketingDit is een volledige samenvatting van het boek Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage 4e druk. Dit vak wordt gegeven in het eerste jaar van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Behaalde cijfer: 8,4.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding Marketing Inleiding tot de MarketingVoor tentamen inleiding marketing. Bachelor Creative Business 1e jaar.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding marketing Inleiding tot de marketing(cijfer 8,2) In deze samenvatting ontbreekt hoofdstuk 12. Ook zijn niet alle paragrafen opgenomen. Ik zou het erg fijn vinden als je een recensie achterlaat!
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing & Ondernemen Inleiding tot de marketingIn dit document zijn de hoofdstukken 1, 3, 5, 8, 9 en 14 samengevat. Deze zijn samengevat vanuit het boek inleiding in de psychologie geschreven door; Philip Zimbardo, Robert Johnson, Vivian McCann
Hanzehogeschool Groningen / Toegepaste Psychologie / Minor TP Inleiding tot de marketingInleiding marketing samenvatting van het eerste jaar van creative business. Uitgebreide samenvattingen van het boek, inclusief foto's.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing Inleiding tot de marketingSamenvatting van Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage. De hoofdstukken 1(1,1 1,3 1,4,) 2 (2,1 t/m 2,4), 3 (3,1 t/m 3,3 3,4, 3,4, 3,5), 4, 6 (6,1 t/m 6,3 6,5), 7 (7,1 7,2 7,4), 8 (8,1 t/m 8,5 8,8), 10, 11 (11,1 11,2 11,4 11,6 11,7).
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediamarketing: introductie Inleiding tot de marketingEen uitgebreide samenvatting van het boek Inleiding tot de marketing voor het vak Marketing.
Windesheim / Bedrijfseconomie / Marketing Inleiding tot de marketingDit is een samenvatting van het gehele boek van Basis Online Marketing. Het is een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 12 en wordt gebruikt voor de begin fase van de studie Creative Business.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Online Marketing Basisboek online marketingDeze samenvatting bevat H4, H8, H10 en H11 van Inleiding tot de Marketing en is in ieder geval geschikt voor Voeding en Diëtetiek studenten in Jaar 2. Met deze samenvatting zijn meerdere ruimvoldoendes behaald.
De Haagse Hogeschool / Voeding en Diëtetiek / Marketing Inleiding tot de marketingDeze samenvatting bevat alle hoofdstukken uit Inleiding tot de Marketing (H2, H3, H4, H6, H8, H10 en H11) + overige marktanalyses (BMC + Stakeholderanalyse) die je gaat gebruiken als Voeding en Diëtetiek student in Jaar 2 op de Haagse Hogeschool. Deze samenva...
De Haagse Hogeschool / Voeding en Diëtetiek / Marketing Inleiding tot de marketingDeze samenvatting is geschreven voor het tentamen Marketing in periode 2, leerjaar 1 op Windesheim (onder andere voor de studie Logistics Management). Niet alle hoofdstukken uit het boek zijn opgenomen, gezien alleen de hoofdstukken zijn samengevat die voor mi...
Windesheim / Logistics Management / Marketing Inleiding tot de marketingUitgebreide samenvatting van het tweede deel van het vak media en maatschappij.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Media & Maatschappij de theorie De media explosieUitgebreide samenvatting van het boek ondernemerschap in hoofdlijnen, met foto's uit het boek.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Ondernemerschap Ondernemerschap in hoofdlijnenDit is een media en maatschappij samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 4, 6, 8, 9, 10, 11 en antwoorden op de vragen uit de het boek de communicatiekaart van Nederland hoofdstuk 1 t/m 6 en 8.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Media en Maatschappij De media explosieDuidelijke en overzichtelijke samenvatting met handige illustraties en vetgedrukte woorden waardoor belangrijke begrippen beter blijven hangen. De samenvatting is geschreven op basis van de behandelde stof tijdens de hoorcolleges en op de bijbehorende theorie ...
Windesheim / Logistics Management / Marketing Inleiding tot de MarketingEen uitgebreide en duidelijke samenvatting van het boek 'Inleiding tot de marketing', in mijn geval voor de cursus Commerciële Economie (CE). Begin op tijd met leren. Heel veel succes!
Zuyd Hogeschool / People and Business Management / Commerciële Economie Inleiding tot de marketingDit is een samenvatting van het boek "Inleiding tot de marketing" van Bronis Verhage. Hierin zijn Hoofdstuk 1 (paragraaf 1.1 t/m 1.4), H4, H6 (zonder paragraaf 6.4), H7 (zonder paragraaf 7.3 en 7.4), H8, H10 (zonder paragraaf 10.7) en H11 (zonder paragraaf 11....
HAS Hogeschool / Food Design and Innovation / Marketing Inleiding tot de marketingDuidelijke samenvatting geschreven vanuit Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage. BEHAALD CIJFER: 8,1 De samenvatting bevat de volgende hoofdstukken: 1. Wat is marketing? 2. Marketingplanning en strategieontwikkeling 3. Koopgedrag van klanten 4. Mark...
Windesheim / Accountancy / Marketing Inleiding tot de marketingDeze samenvatting bevat de hoofdstukken; 1.1, H3, H4 en 6.1 t/m 6.2 Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Marketing Inleiding tot de marketingHet hele boek, 'Inleiding Marketing - Een introductie in een dynamisch vakbied' van Stefan Renkema (ISBN: 9789089536716), is samengevat met naast de tekst verduidelijkende afbeeldingen.
Windesheim / Human Resource Management / Inleiding Marketing Inleiding Marketing Een introductie in een dynamisch vakgebiedEen goede samenvatting van het boek, inleiding tot de marketing 4e druk. De inhoud van samenvatting is van de hoofdstukken H-1 tot en met H-10
Windesheim / Bedrijfskunde MER / Inleiding tot de marketing Inleiding tot de marketingSamenvatting van het vak Inleding Markteing, commerciële economie jaar 1
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Inleiding Marketing