Dit zijn vijf uitgeschreven STARR formulieren zoals het in de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam verwacht wordt. Ik heb deze gemaakt voor mijn beroepsoriënterende stage in het tweede jaar van de opleiding. Ik kreeg als feedback dat het...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Beroepsoriënterende stageDit is een uitgebreid assessment portfolio van de beroepsoriënterende stage. Dit (en een assessment gesprek) is een voorwaarde om je stage te halen in het tweede jaar van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik kreeg als feedback dat...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Beroepsoriënterende stageSamenvatting media recht. Onderdeel van het vak Campagne management. Gegeven in het tweede jaar van de opleiding communicatie.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Campagne management Recht in de creatieve industrie Ilse van de Laar-WijdevenSamenvatting van de 5 artikelen voor het vak Digitale Communicatie. Dit vak wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof. Artikel 1, 3, 4, 5 en 6.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Digitale communicatieFormuleblad met de formules/sommen voor het vak campagnemanagement. Het boek dat behandeld wordt is 'Financieel management voor de creatieve industrie' van André van Dijk.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Campagne management Financieel management voor de creatieve industrie André van DijkBij elkaar (meer dan) 40 vragen om de stof te oefenen voor Campagnemanagement. MET ANTWOORDEN. Eerst staan alle vragen weergeven en dan alle antwoorden. Het boek dat behandeld wordt is 'Financieel management voor de creatieve industrie' van André van Dijk.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Campagne managementTwee (oefen)tentamens voor het vak 'Onderzoek: communicatieonderzoek'. MET ANTWOORDEN. Het eerste tentamen bevat 19 vragen en het tweede tentamen bevat 53 vragen. Achter elk tentamen staan de antwoorden weergeven. Bij de antwoorden van het eerste tentamen ...
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Onderzoek: communicatieonderzoek(Oefen)tentamen van media en maatschappij. Verkregen door de docent met antwoorden bijgevoegd.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Media en Maatschappij(2/2) Nog een (oefen)tentamen voor het vak Communicatie en Merk, MET ANTWOORDEN. De stof uit het tentamen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en Merk(1/2) Een (oefen)tentamen voor het vak Communicatie en Merk, MET ANTWOORDEN. De stof uit het tentamen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en MerkOm op de HvA het vak Communicatie en Merk te halen moet je aan een deze leerdoelen kennen. De stof uit de leerdoelen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en merkSamenvatting van het boek Kiezen voor Communicatie van Peter 't Lam en Paula Zweekhorst, 1e druk. Hoofdstukken 1, 2, 3 en 6.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Communicatie en MerkOm op de HvA het vak (online) marketing af te ronden moet je aan deze leerdoelen voldoen. De stof die in de leerdoelen wordt behandeld komen uit de hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 14 en 15 van het boek 'Handboek Online Marketing'.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / (online) marketingOm op de HvA het vak (online) marketing af te ronden moet je aan deze leerdoelen voldoen. De stof die in de leerdoelen wordt behandeld komen uit de hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 14 en 15 van het boek 'Handboek Online Marketing'.
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / (online) marketingSamenvatting van het boek Profiel van de Nederlandse overheid van Patricia Wiebinga. De hoofdstukken die worden behandeld zijn 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11 en 12. (alleen H7 niet).
Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / Draagvlak en CommunicatieBij elkaar (meer dan) 40 vragen om de stof te oefenen voor Campagnemanagement. MET ANTWOORDEN. Eerst staan alle vragen weergeven en dan alle antwoorden. En een formuleblad met de formules/sommen voor het vak campagnemanagement Het boek dat behandeld wordt is 'Financieel management voor de creatieve industrie' van André van Dijk.
Een samenvatting van het boek, samenvatting van de leerdoelen en twee oefententamens. De stof komt uit de boeken boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6).
Om op de HvA het vak (online) marketing af te ronden moet je aan deze leerdoelen voldoen. De stof die in de leerdoelen wordt behandeld komen uit de hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 14 en 15 van het boek 'Handboek Online Marketing'. Een korte en een lange versie.
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt