Eventmarketing compleet samengevat. Het betreft de 2e druk door Karolien Wiegerink en Ed Peelen. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Eventmarketing door Karolien Wiegerink, Ed PeelenEssentie van dienstenmarketingmanagement compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door Wouter de Vries, Piet van Helsdingen en Ton Borchert. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universite...
Essentie van dienstenmarketingmanagement door Wouter de Vries, Piet van Helsdingen, Ton BorchertHandboek Direct Marketing 3.0 compleet samengevat. Het betreft de 2e druk door Paul Postma en Sjoukje van der Kolk. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Handboek Direct Marketing 3 0 door Paul Postma, Sjoukje van der KolkMarketingorientatie compleet samengevat. Het betreft de 4e druk door Co Bliekendaal en Ton van Vught. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Marketingorientatie door Co Bliekendaal, Ton van VughtSamenvatting van het boek Sales- en accountmanagement, 34 pagina's. Auteur: Willem van Putten&Annette Schenk Co-auteur: Faust Mertens. Uitgeverij Pearson
Hogeschool West Vlaanderen / Communicatiemanagement /Handboek online marketing 4.0 compleet samengevat. Het betreft de 4e druk door Patrick Petersen. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Handboek online marketing 4 0 door Patrick PetersenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamengesteld met het boek marketing de essentie en de slides van de lessen marketing aan de VUB. 32 paginas verwijzingen naar schemas in het boek vooral de nadruk op de belangrijke begrippen
Vrije Universiteit Brussel / Toegepaste Economische Wetenschappen / Marketing Marketing De Essentie door Philip Kotler en Gary ArmstrongDit is een samenvatting van de te kennen hoofdstukken in het Boek Marketing De Essentie en de lessen van Els Raemdonck.
Erasmushogeschool Brussel / Communicatiemanagement / Marketing De Essentie 10e Editie door P. Kotler, T. Borchert, G. Armstrong, P. van der HoekUitgebreide en overzichtelijke samenvatting van Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 12: Distributiebeleid.
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement /Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 20 Duurzame marketing
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / marketing Principes van marketing door KotlerKotler Principes van Marketing Hoofdstuk 5: Consumentengedrag
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / marketing Principes van marketing door KotlerKotler Principes van Marketing Hoofdstuk 3 De omgeving van de markt
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / Marketing Principes van Marketing door KotlerKotler Principes van Marketing Hoofdstuk 2 Strategische marketing
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement /Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 1 Principes van Marketing
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / marketing Principes van marketing door KotlerMarktonderzoek in rechte lijn Deel 1 Situering en traject
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek in rechte lijn door Marc de LaetKotler Principes van Marketing Hoofdstuk 9 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / marketing Principes van Marketing door KotlerKotler Principes van Marketing Hoofdstuk 11 Prijsbeleid
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / Marketing Principes van Marketing door Kotler20 paginas samenvatting van het boek Marketing de eseentie. Kort en bondig vooral de hoofdpunten worden aangehaald en definities uitgelegd. Handig om te leren nadat je het boek al eens hebt doorgenomen.
Vrije Universiteit Brussel / Toegepaste Economische Wetenschappen / Marketing De Essentie door Philip Kotler en Gary ArmstrongUitgebreide samenvatting van een aantal hoofdstukken (zie inhoudsopgave) van het boek 'Principes van Marketing' van Philip Kotler.
Vrije Universiteit Brussel / Handelsingenieur / Principes van Marketing door Philip KotlerSamenvatting van Marketing (Periode 1) In het 2de jaar MT (MCT) aan KdG Docent: Deketelaere Martijn
Karel de Grote Hogeschool / Multimedia Technology / Marketing