Samenvating van het vak Reclame, Sponsoring & PR, gegeven aan de Universiteit Antwerpen
Universiteit Antwerpen / Communicatiewetenschappen / Reclame, Sponsoring & PRSamenvatting van de lessen research en het bijhorende boek. (Deel van lessen Marketing, gegeven door Els Raemdonck)
Samenvatting recht, het boek en de lessen, van het 2e semester (1e jaar)
Erasmushogeschool Brussel / CommunicatiemanagementEen samenvatting van het boek en de lessen van het tweede semester (1e jaar).
Erasmushogeschool Brussel / Communicatiemanagement Economie Vandaag I. De Cnuydt & S. De VelderDit is een samenvatting van de te kennen hoofdstukken in het Boek Marketing De Essentie en de lessen van Els Raemdonck.
Erasmushogeschool Brussel / Communicatiemanagement Marketing De Essentie 10e Editie P. Kotler, T. Borchert, G. Armstrong, P. van der HoekDit is een samenvatting van het boek Media In Beweging en de lessen van Peter Mast.
Erasmushogeschool Brussel / Communicatiemanagement Media In Beweging I. Musschoots & B. LombaertsDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt