- Je bekeek:Samenvatting van Hoorcolleges en de Kennisclips van Inleiding marketing
- Geüpload door:KimNijenhuis
- Studie: Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding marketing
- 25 pagina's
In deze samenvatting heb ik alle hoorcolleges (1-8) en de kennisclips uitgebreid verwerkt. Omdat ik fysiek in alle college aanwezig was heb ik ook de exclusieve voorbeelden en tips genoteerd die daar werden gegeven. Ik studeer creative business aan het saxion ...
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding Marketing Marketingcommunicatie in 14 StappenDit document is een samenvatting van alle hoorcolleges en kennisclips van het vak Media-effecten. Dit vak krijg je in leerjaar 1 kwartiel 3 op de opleiding Creative Business (Media, informatie en communicatie)
Saxion / Media, Informatie en Communicatie / Media-effectenInleiding marketing samenvatting van het eerste jaar van creative business. Uitgebreide samenvattingen van het boek, inclusief foto's.
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing Inleiding tot de marketingDit is een volledige samenvatting van het boek Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage 4e druk. Dit vak wordt gegeven in het eerste jaar van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Behaalde cijfer: 8,4.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding Marketing Inleiding tot de MarketingVoor tentamen inleiding marketing. Bachelor Creative Business 1e jaar.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Inleiding marketing Inleiding tot de marketingIn dit document heb je een uitgebreide samenvatting van het boek 'Inleiding tot de marketing' van Verhage. De hoofdstukken 1,2,3,4,6,7,8, 10 en 11 bevinden zich in deze samenvatting :)
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing Inleiding tot de marketingDANKZIJ DEZE SAMENVATTING HEB IK EEN 8,3 VOOR MIJN TENTAMEN! Deze samenvatting bestaat uit complete informatie die worden ondersteund door overzichtelijke diagrammen, tabellen en visuals, ook zitten er handige ezelsbruggetjes in en zijn de belangrijke woorden ...
Hogeschool van Amsterdam / Creative Business / Inleiding marketing Inleiding tot de marketingBij deze samenvatting leer je hoe je marktonderzoek kan en moet doen en hoe je de resultaten kunt gebruiken voor voor strategie. Daarnaast leer je hoe prijzen kan worden bepaald voor producten of diensten en hoe je moet communiceren naar de klant. In de voorbe...
Windesheim / Bedrijfseconomie / Inleiding Marketing Inleiding marketingSamenvatting van het boek inleiding Marketing. H.1 t/m 11. Alle onderwerpen duidelijk uitgelegd.
Windesheim / Finance & Control / Inleiding Marketing Inleiding marketingHet hele boek, 'Inleiding Marketing - Een introductie in een dynamisch vakbied' van Stefan Renkema (ISBN: 9789089536716), is samengevat met naast de tekst verduidelijkende afbeeldingen.
Windesheim / Human Resource Management / Inleiding Marketing Inleiding Marketing Een introductie in een dynamisch vakgebiedinleiding marketing uitwerkingen van de colleges, handig voor bij het leren van je tentamens
Windesheim / Human Resource Management / Inleiding marketing Inleiding marketingEen samenvatting van het hele boek. Alle begrippen zijn nader uitgelegd. De samenvatting heeft een duidelijke structuur waardoor het makkelijk te lezen is. Succes!
Windesheim / Bedrijfskunde MER / Inleiding marketing Inleiding marketingsamenvatting marketing hoofdstuk 1 - 12, de essentie, 13e editie, Philip Kotler en Gary Armstrong, Communicatie Hogeschool Rotterdam
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Inleiding Marketing Marketing de essentieSamenvatting van het vak Inleding Markteing, commerciële economie jaar 1
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Inleiding MarketingAlle moeilijke definities uit het boek 'Inleiding Marketing' zijn uitgelegd en staan op hoofdstuk gesorteerd.
Windesheim / Human Resource Management / Inleiding Marketing Inleiding Marketing Een introductie in een dynamisch vakgebiedIn deze samenvatting is het hele boek van inleiding marketing samengevat
Windesheim / Bedrijfskunde MER / Inleiding marketing inleiding marketingSamenvatting Inleiding Marketing, (Principes van Marketing, Philip Kotler). Commerciële Economie, jaar 1. Goede kwaliteit.
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Inleiding Marketing Principes van MarketingEen hele goede samenvatting van het boek Grondslagen van de Marketing.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Inleiding Marketing Grondslagen van de MarketingUitstekende samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 6 van de Principes van Marketing. Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / Inleiding Marketing Principes van MarketingVolledige samenvatting van het vak inleiding marketing op de VIVES hogeschool van Kortrijk, gegeven door Julie Misplon, samenvatting van al de te kennen leerstof + notities van in de lessen
Katholieke Hogeschool VIVES / Bedrijfsmanagement / Inleiding marketing Marketing de basisprincipessamenvatting van het hele boek media ethiek.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / media ethiekDit is een samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 5 van het eerste jaar inleiding marketing. De samenvatting is gemaakt met behulp van het boek en de power points.
Hogeschool Gent / Bedrijfsmanagement / Inleiding marketingInleiding Marketing / Vives Kortrijk (studierichting: eventmanagement) - volledige samenvatting (aan de hand van de cursus) van de te kennen leerstof - academiejaar: 2019 - 2020 - docent: J. Misplon
Katholieke Hogeschool VIVES / Bedrijfsmanagement / Inleiding MarketingGrondslagen van marketing hoofdstuk 1 t-m 6
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Grondslagen van de marketing