- Je bekeek:Marketing, de essentie - Philip Kotler
- Geüpload door:IlonaSimons
- Studie: HAS Hogeschool / Bedrijfskunde en Agribusiness / Marketing
- Boek:Marketing De Essentie door Philip Kotler, Gary Armstrong
-
17 pagina's
Super handig in combinatie met een samenvatting om te oefenen voor het examen. Veel van deze vragen kwamen bij mijn opleiding (Bedrijfskunde en agribusiness) ook letterlijk terug in de tentamens; succes gegarandeerd!
Uitgebreid overzicht van de begrippen uit het boek 'Marketing, de essentie'. Handig voor het leren van tentamens, maar ook ter controle tijdens de les. Veel gebruikt bij het leren voor tentamens voor het vak marketing bij de opleiding bedrijfskunde &...
Super uitgebreide samenvatting. Bevat hoofdstuk 1 tm 12 inclusief figuren van MyLab. Hoofdstuk 4 is niet aanwezig want dit behoorde niet tot mijn stof, dit is het kleinste hoofdstuk van het gehele boek. Heb met deze samenvatting een 8,1
samenvatting van het boek: marketing de essentie, het hele boek
Zeer uitgebreide samenvatting van marketing. In deze samenvatting wordt aangegeven wat belangrijk is om te leren en wat er zou kunnen worden gevraagd in de deeltoetsen.
H1 t/m H3, H5 t/m H10. Samenvatting van het boek: Marketing, de essentie.
Dit is een samenvatting voor het vak Marketing voor de opleiding Bedrijfskunde.
Dit is een complete en uitgebreide samenvatting van het vak marketing. Compleet gebaseerd op de hoorcolleges, met de daarbij behorende powerpoint sheets en het boek als leidraad. Inclusief afbeeldingen van modellen en theorieën. Alle belangrijke begrippen die...
Dit document is een samenvatting van Marketing De Essentie H1, H3, H5, H6, H7, extra stof over de SWOT en een samenvatting die in de les is gegeven. Dit was de stof voor het 1e tentamen van Food & Business op de HAN.
Samenvatting alle leerstof van marketing periode 1 van Business Studies jaar 1
Samenvatting van H1 t/m H3 en H5 t/m H10 van het boek Marketing de essentie.
Samenvatting met afbeeldingen. Boek: Marketing de essentie van Philip Kotler & Gary Armstrong 13e druk ISBN: 978-90-430-3395-4. H1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Samenvatting het Nederlandse marketing boek van Kotler; Marketing de essentie. Uitgebreid en inclusief afbeeldingen en figuren uit het boek!
Dit is een samenvatting van het boek: "Marketing de Essentie", van de hoofdstuk 1 t/m 10 (behalve hoofdstuk 4). Voor het vak Marketing van het 1e jaar.
Dit is een samenvatting van het boek: Marketing de essentie. Wordt gebruik bij marketing, code MKT1A.
een samenvatting van Marketing de essentie hoofdstuk 2, 3, 4, 5.2 & 6
Samenvatting marketing de essentie. Food & Business jaar 1. Hoofdstuk 1,2,3,5,6 en 7.
een korte, duidelijke samenvatting van het boek Marketing, de essentie
Marketing de essentie 10e editie van Kotler, Armstrong, Borchert en Van der Hoek Overzichtelijke samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 6 en een deel van hoofdstuk 7
complete samenvatting van het boek Marketing, de essentie. Wel missen de hoofdstukken 9 en 11.
Een samenvatting van hoofdstuk 1, 2 en 3 - pagina 21 en 22
een complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
Duidelijke samenvatting inclusief figuren en tabellen van de bijbehorende site PearsonMylab. De samenvatting is overzichtelijk opgebouwd. Bespaar hiermee geld, de nieuwprijs van het boek is namelijk 60 euro.
Studie: Bedrijfskunde MER Jaar: 1 Vak: Marketing