Alle aantekeningen van de colleges van het vak marketing van de studierichting communicatie- en informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Dit is een vak uit bachelor 1.
Samenvatting marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij, zesde druk 2010.
Een volledige samenvatting van het boek Succesroute marketing Deel 1.
Samenvatting Grondslagen van de Marketing H 7 8 9 10 12 en 13
Summary of the chapters 11-14 from Consumer Behavior written by Wayne D. Hoyer Deborah J. MacInnis and Rik Pieters 6th International edition. Part 4 The Consumer's Culture 11-14
Summary of the chapters 7-10 from Consumer Behavior written by Wayne D. Hoyer Deborah J. MacInnis and Rik Pieters 6th International edition. Part 3 The Process of Making Decisions Chapter 7-10
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSummary of the chapters 2-6 from Consumer Behavior written by Wayne D. Hoyer Deborah J. MacInnis and Rik Pieters 6th International edition. Part 2 The Psychological Core Chapter 2-6
Summary of the chapters 2-14 from Consumer Behavior written by Wayne D. Hoyer Deborah J. MacInnis and Rik Pieters 6th International edition. Part 2 The Psychological Core Chapter 2-6 Part 3 The Process of Making Decisions Chapter 7-10 Part 4 The Consumers ...
Van de 580 bladzijdes uit het boek, heb ik een uitgebreide samenvatting gemaakt en teruggebracht tot 128 pagina's (inclusief inhoudsopgave en afbeeldingen). Succes met studeren!
De definitie van de belangrijkste begrippen uit hoofdstuk 8 t/m hoofdstuk 14 uit het boek Business Marketing van Gelderman (vijfde druk). Begrippen die de student moet kennen voor de module BED3 van Technische Bedrijfskunde aan Saxion.
All the words from marketleader.
Uitgebreide samenvatting met figuren en tabellen H4 Strategisch marketingmanagement. Zo overzichtelijk en uitgebreid vind je het nergens
Samenvatting voor tentamen van Hospitality Marketing. Eerste jaar opleiding Facility Management. Boek: Dienstenmarketing Management. Hoofdstuk 1, 2 en 6.
Zeer uitgebreide samenvatting hoofdstuk 3 Afnemersgedrag Dienstenmarketing J. Heuvel
Een paper voor het vak Cross Cultural Communications. Het betreft een uiteenzetting van de risico's en kansen die een organisatie loopt (hier het Canadese MEC) als wordt gekeken naar een uitbreiding in een land met andere cultuur, incl. onderbouwing. De cu...
Cross Cultural CommunicationsAuteur: Bronis Verhage 8e druk, 2013 Noordhoff Uitgeverds
Samenvatting van de hoofdstukken 3 en 4 uit het boek Global Marketing and Advertising van Marieke de Mooij.
Samenvatting van twee hoofdstukken over culturele waarden en gedrag t.o.v. consumentengedrag en marketing.
Hoofdstuk 1 van Marketingcommunicatiestrategie van 28 bladzijdes samengevat in 8,5 bladzijdes. Tentamen Retailmarketing (op Avans Hogeschool Den Bosch).
Samenvatting van Kern van Marketinghoofdstuk 2. In dit hoofdstuk kun je lezen hoe je de interne en externe omgeving van een organisatie in kaart kunt brengen met behulp van verschillende modellen. Deze samenvatting is concreet compleet en overzichtelijk en...