Samenvatting Hoofdstukken 6,13,14 Grondslagen van de Marketing
Passives in simple and continuous
Samenvatting Hoofdstuk 10,9/11.6/11.7/12 Marketing Beleid 2, Grondslagen van de Marketing, Bronis Verhage
Samenvatting Hoofdstuk 9, Noordhoff Verhage, Grondslagen van de Marketing.
Samenvatting van het boek Internationaal Ondernemen, geschreven door Radha Jethu-Ramsoedh & Maud Hendrickx
Samenvatting van het boek Business Marketing van Kees Gelderman, Paul Ghijsen en Hein van der Hart
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenHoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 11 Salesmanagement
H10 : Reclame
H9. Marketingcommunicatiestrategie
H8. Productontwikkeling
H7 Productbeleid en dienstmarketing
Hoofdstuk 14 en 16 Hoofstuk 15 ontbreekt
Hoofdstuk 8 t/m 11
Hoofdstuk 1 t/m 4
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoo...
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrate...
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving