Samenvattingen van het studieboek principes van marketing - Philip Kotler koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hele boek is samengevat. samenvatting bevat veel plaatsjes waardoor er minder lappen tekst nodig waren. 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hoofdstuk 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 & 17 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Een goede en complete samenvatting van hoofdstukken H1 t/m H6, H10, H12.3 van het boek: Principes van Marketing (7e editie). Deze hoofdstukken vormen de tentamenstof voor het tentamen voor periode 3 van Bedrijfsmanagement MKB. In deze samenvatting worden ...
Een goede en complete samenvatting van hoofdstukken H4, H7, H8 van het boek: Principes van Marketing (7e editie). Deze hoofdstukken vormen de tentamenstof voor het tentamen voor periode 3 van Bedrijfsmanagement MKB. In deze samenvatting worden alle belang...
Een goede en complete samenvatting van hoofdstukken H1 t/m H8 van het boek: Principes van Marketing (7e editie).In deze samenvatting worden alle belangrijke van de theorie behandeld op een leerzame manier. De theorie wordt op een duidelijke en concrete man...
Uitgebreide samenvatting van Principes van marketing, 6e druk van Philip Kotler en Gary Armstrong. ISBN: 9789043022484. Dit uittreksel van Principes van marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boe...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van het boek Principes van marketing inclusief figuren. (H1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 en 20) Met deze samenvatting heb ik het tentamen in 1 keer gehaald. Veel Succes!
Principes van marketing hoofdstuk 11 Prijsbeleid Het betreft een samenvatting van hoofdstuk 11 van de 7e editie van principes van marketing. De samenvatting is erg uitgebreid en overzichtelijk geschreven.
Principes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Zeer uitgebreid: combinatie van powerpoints en het boek principes van marketing, zevende druk.
Principes van Marketing Flashcards! Klaar met het suffe leren uit je boek? Hier is de oplossing! Leer alle begrippen makkelijk door middel van deze flashcards! Gebruik de kaarten om actief de begrippen tot je te nemen, weet je het antwoord niet? Check dan...
Samenvatting Inleiding Marketing, (Principes van Marketing, Philip Kotler). Commerciële Economie, jaar 1. Goede kwaliteit.
Samenvatting Marketing toepassing, (Principes van Marketing, Philip Kotler). Commerciële Economie, jaar 1.
Een duidelijk marketing samenvatting uit het boek Principes van Marketing van Philip Kotler. Alle definities worden uitgelegd en alles wordt in duidelijke taal uitgelegd.
Een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 8 t/m 17. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek.
Een goede en uitgebreide samenvatting van het vak Marketing 2 met veel afbeeldingen en voorbeelden.
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 8 uit het boek principes van marketing 7e editie. Deze samenvatting geeft goed weer wat wel en niet belangrijk is van een hoofdstuk. De samenvatting is opgedeeld in paragraven en is overzichtelijk, met behulp van tabel...
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 4 uit het boek principes van marketing 7e editie. Deze samenvatting geeft goed weer wat wel en niet belangrijk is van een hoofdstuk. De samenvatting is opgedeeld in paragraven en is overzichtelijk, met behulp van tabel...
Een samenvatting van hoofdstuk 10 uit de 8e editie van het boek Principes van marketing. Alle informatie die je nodig hebt uit hoofdstuk 10 staat hierin.
In deze samenvatting staat hoofdstuk 9 van het boek Principes van marketing (8e editie) kort maar krachtig geschreven. Zowel basiskennis als diepere kennis van het hoofdstuk staat hier kort en bondig beschreven.
P. Kotler en G. Armstrong beschrijven in hun boek Principes van de marketing over de basis van marketing. De schrijvers weiden in hun boek uit over het creëren van waarde voor klanten, merken opbouwen, marketingstrategieën, en de welbekende vier P's (Product, Prijs, Plaats en Promotie). Het boek en de samenvatting kunnen worden gebruikt als basisinzicht voor studenten in het hoger onderwijs, managers en marketeers. De laatste druk is geactualiseerd met de laatste ontwikkelingen en technologieën betreffende marketing en communicatie.