Samenvattingen van het studieboek principes van marketing - Philip Kotler koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hele boek is samengevat. samenvatting bevat veel plaatsjes waardoor er minder lappen tekst nodig waren. 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Windesheim / Communicatie / Marketing Principes van marketing door Philip Kotlersamenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hoofdstuk 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 & 17 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Windesheim / Communicatie / Marketing Principes van marketing door Philip KotlerPrincipes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongEen goede en uitgebreide samenvatting van het vak Marketing 2 met veel afbeeldingen en voorbeelden.
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing 2 Principes van MarketingEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 8 t/m 17. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek.
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingPrincipes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 1 t/m 7. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. En als kers op de taart een gratis oefententamen om zo jou kennis goed te ...
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingUitstekende samenvatting van de hoofdstukken 7 t/m 9, 11 t/m 13, 15, 17 en 18 van het boek Principes van Marketing. Heeft mij een 8,7 opgeleverd. Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip KotlerGoeie samenvatting hoofdstuk 1
Windesheim / Commerciële Economie / Markeing Principes van Marketing door Philip KotlerUitstekende samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 6 van de Principes van Marketing. Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / Inleiding Marketing Principes van Marketing door Philip KotlerP. Kotler en G. Armstrong beschrijven in hun boek Principes van de marketing over de basis van marketing. De schrijvers weiden in hun boek uit over het creëren van waarde voor klanten, merken opbouwen, marketingstrategieën, en de welbekende vier P's (Product, Prijs, Plaats en Promotie). Het boek en de samenvatting kunnen worden gebruikt als basisinzicht voor studenten in het hoger onderwijs, managers en marketeers. De laatste druk is geactualiseerd met de laatste ontwikkelingen en technologieën betreffende marketing en communicatie.