Samenvatting Hoofdstukken 6,13,14 Grondslagen van de Marketing
Saxion / Commerciële Economie / Marktsegmentatie Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhagePassives in simple and continuous
Saxion / Commerciële Economie / Engels Core business door Piet van der VoortSamenvatting Hoofdstuk 10,9/11.6/11.7/12 Marketing Beleid 2, Grondslagen van de Marketing, Bronis Verhage
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Beleid 2 Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageSamenvatting Hoofdstuk 9, Noordhoff Verhage, Grondslagen van de Marketing.
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Beleid 2 Grondslagen van de Marketing door Bronis VerhageSamenvatting van het boek Internationaal Ondernemen, geschreven door Radha Jethu-Ramsoedh & Maud Hendrickx
Saxion / Commerciële Economie / Internationaal Ondernemen: Exportmarketing Internationaal Ondernemen door Radha Jethu-Ramsoedh & Maud HendrickxSamenvatting van het boek Business Marketing van Kees Gelderman, Paul Ghijsen en Hein van der Hart
Saxion / Commerciële Economie / Business to Business Marketing Business Marketing door K. Gelderman, P. Ghijsen & H. van der HartVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenHoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door B. VerhageHoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de Marketing door B. VerhageHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageHoofdstuk 11 Salesmanagement
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageH10 : Reclame
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageH8. Productontwikkeling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door H. VerhageH7 Productbeleid en dienstmarketing
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing door B. VerhageHoofdstuk 14 en 16 Hoofstuk 15 ontbreekt
Saxion / Commerciële Economie / Algemene Economie Algemene economie en bedrijfsomgeving door W. Hulleman en A.J. MarijsHoofdstuk 8 t/m 11
Saxion / Commerciële Economie / Algemene Economie en bedrijfsomgeving Algemene economie en bedrijfsomgeving door W. Hulleman en A.J. MarijsHoofdstuk 1 t/m 4
Saxion / Commerciële Economie / Algemene Economie en bedrijfsomgeving Algemene economie en bedrijfsomgeving door W. Hulleman en A.J. MarijsHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoo...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrate...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van RaaijHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Marketingcommunicatiestrategie door Ko Floor & Fred van Raaij