Samenvattingen van het studieboek marketing de essentie koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
samenvatting marketing hoofdstuk 1 - 12, de essentie, 13e editie, Philip Kotler en Gary Armstrong, Communicatie Hogeschool Rotterdam
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Inleiding Marketing Marketing de essentieeen complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentiecomplete samenvatting van het boek Marketing, de essentie. Wel missen de hoofdstukken 9 en 11.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing marketing de essentie door Philip Kotler en Gary ArmstrongEen samenvatting van hoofdstuk 1, 2 en 3 - pagina 21 en 22
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
In het studieboek Marketing de essentie brengen P. Kotler en G. Armstrong studenten uit het hoger onderwijs alles bij omtrent de basis van marketing. In het boek komen marketingbegrippen zoals strategie, marktonderzoek, koopgedrag, prijsbeleid en marketingcommunicatie aan de orde. In heldere taal wordt uitgelegd wat de begrippen inhouden. Aan de hand van voorbeelden en duidelijke illustraties wordt de theorie toegepast op de praktijk.
Door de jaren heen is het boek een aantal keer vernieuwd met de meest actuele technieken en mogelijkheden. In een digitale wereld nemen de mogelijkheden om via internet producten en diensten te promoten toe. De laatste druk neemt deze nieuwe inzichten mee. Let bij de aankoop van een samenvatting op Knoowy goed op welke druk het betreft.