Samenvattingen van het studieboek marketing de essentie - Philip Kotler en Gary Armstrong koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Een uitgebreide samenvatting van het boek 'Marketing de Essentie' van Philip Kotler en Gary Armstrong. Rubriek: Marketing
Een uitgebreide samenvatting van het boek 'Marketing de Essentie' van Philip Kotler en Gary Armstrong. Rubriek: Marketing
samenvatting van het boek: marketing de essentie, het hele boek
Super handig in combinatie met een samenvatting om te oefenen voor het examen. Veel van deze vragen kwamen bij mijn opleiding (Bedrijfskunde en agribusiness) ook letterlijk terug in de tentamens; succes gegarandeerd!
Uitgebreide samenvatting van Marketing, de essentie, 9e druk van G. Armstrong, P. Kotler, T. Roozenboom, Y. Bentvelsen en G. Bentvelsen. ISBN: 9789043016742. Dit uittreksel van Marketing, de essentie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als on...
Samenvatting marketing, de essentie hoofdstuk 7 t/m 10 Vak: marketing en verkoop niveau: HBO Leerjaar: 1 Gemaakt op: 29-3-2022 De samenvatting is gemaakt naar aanleiding van de lessen en de presentaties. Duidelijk om te leren
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenVolledige en overzichtelijke samenvatting voor Marketing. Ik had een voldoende voor dit vak gehaald in de 1e kans, dus als jij deze samenvatting een paar keer leest heb je ook een voldoende gehaald. De samenvatting van Marketing de essentie bestaat uit de ...
H1 t/m H3, H5 t/m H10. Samenvatting van het boek: Marketing, de essentie.
Uitgebreid overzicht van de begrippen uit het boek 'Marketing, de essentie'. Handig voor het leren van tentamens, maar ook ter controle tijdens de les. Veel gebruikt bij het leren voor tentamens voor het vak marketing bij de opleiding bedrijfskunde & agrib...
Marketing de Essentie Klaar met het suffe leren vanuit een boek, dat snap ik! Gebruik naast het vele leren nu flashcards! Met deze kaartjes kun je actief de begrippen leren! Leer de begrippen door middel van ze uit je hoofd op te stappen, daarnaast kun j...
Marketing de Essentie! 60 Oefenvragen over algemene economie. Test je kennis voor je tentamen! Leer alle stof die je moet weten en test je kennis! Veel succes met het leren!
samenvatting marketing hoofdstuk 1 - 12, de essentie, 13e editie, Philip Kotler en Gary Armstrong, Communicatie Hogeschool Rotterdam
een complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
Samenvatting van H1 t/m H3 en H5 t/m H10 van het boek Marketing de essentie.
Samenvatting hoofdstuk 1 t/m 10 van het boek 'Marketing, de essentie' (13e druk). Hoofdstuk 4 is niet behandeld.
Samenvatting hoofdstuk 1 t/m 10 van het boek 'Marketing, de essentie' (13e druk). Hoofdstuk 4 is niet behandeld.
Een samenvatting van het boek Marketing, de essentie van Philip Kotler. De samenvatting bestaat uit hoofdstuk 1,2,3,5.1,6,7,8,9,10,11 en 12
Dit document is een samenvatting van Marketing De Essentie H1, H3, H5, H6, H7, extra stof over de SWOT en een samenvatting die in de les is gegeven. Dit was de stof voor het 1e tentamen van Food & Business op de HAN.
Marketing de essentie, 10e editie, Philip Kotler, Gary Armstrong
Een samenvatting van het boek Marketing de essentie van Philip Kotler & Gary Armstrong. Hoofdstuk 1, 3 & 5 t/m 10 zijn samengevat. Dit is alles voor het tweede deeltentamen van Marketing en Organisatie.
In het studieboek Marketing de essentie brengen P. Kotler en G. Armstrong studenten uit het hoger onderwijs alles bij omtrent de basis van marketing. In het boek komen marketingbegrippen zoals strategie, marktonderzoek, koopgedrag, prijsbeleid en marketingcommunicatie aan de orde. In heldere taal wordt uitgelegd wat de begrippen inhouden. Aan de hand van voorbeelden en duidelijke illustraties wordt de theorie toegepast op de praktijk.
Door de jaren heen is het boek een aantal keer vernieuwd met de meest actuele technieken en mogelijkheden. In een digitale wereld nemen de mogelijkheden om via internet producten en diensten te promoten toe. De laatste druk neemt deze nieuwe inzichten mee. Let bij de aankoop van een samenvatting op Knoowy goed op welke druk het betreft.