Samenvattingen van het studieboek grondslagen van de marketing - Bronis Verhage koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Gedetailleerde samenvatting van Grondslagen van de Marketing hoofdstuk 9 tot en met 12. Deze stof behoorde tot het tentamen Marketing van periode 3.
Gedetailleerde samenvatting van de eerste drie hoofdstukken van Grondslagen van de Marketing.
Gedetailleerde samenvattingen van de hoofdstukken 4,6,7 en 8. Deze stof behoorde bij het vak Marketing van kwartaal 2.
Uitgebreide samenvatting van het eerste hoofdstuk uit het boek: Grond slagen van de Marketing.
Hoofdstukken 1, 2 , 3 en 6 zijn in verwerkt. In totaal 9 bladzijdes. Deze samenvatting is zeer handig om te leren voor je marketing examen (Blok 1). Ook heb ik tips gegeven hoe je bepaalde theorieën beter kan onthouden. Succes met leren! Vervolg van dit s...
Een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 9, 10, 11 en 12
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Grondslagen van de marketing is een veelgebruikt boek op diverse commerciële, management en bedrijfskundige HBO opleidingen in Nederland. Grondslagen van de marketing is een inleiding voor alles omtrent marketing. Aan de hand van vele praktijk voorbeelden leer je als student de beginselen van de marketing. Het boek is geïllustreerd met allerlei modellen en illustraties, die de theorie verduidelijken.
Auteurs Bronis Verhage en Marjolein Visser slagen er in uit te leggen hoe de student een creatief idee of product op de juiste manier kan neerzetten in de markt. Bij iedere nieuwe druk wordt ingespeeld op de nieuwste ontwikkelingen, vooral op online en sociaal gebied, waar je bij de aanschaf van het boek of samenvatting Grondslagen van de marketing rekening mee dient te houden.