Samenvattingen van het studieboek principes van marketing - Philip Kotler, G. Armstrong koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Principes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongPrincipes van Marketing Flashcards! Klaar met het suffe leren uit je boek? Hier is de oplossing! Leer alle begrippen makkelijk door middel van deze flashcards! Gebruik de kaarten om actief de begrippen tot je te nemen, weet je het antwoord niet? Check dan...
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongSamenvatting Inleiding Marketing, (Principes van Marketing, Philip Kotler). Commerciële Economie, jaar 1. Goede kwaliteit.
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Inleiding Marketing Principes van Marketing door Philip KotlerSamenvatting Marketing toepassing, (Principes van Marketing, Philip Kotler). Commerciële Economie, jaar 1.
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Marketing toepassing Principes van Marketing door Philip KotlerEen goede en uitgebreide samenvatting van het vak Marketing 2 met veel afbeeldingen en voorbeelden.
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing 2 Principes van MarketingEen samenvatting van hoofdstuk 10 uit de 8e editie van het boek Principes van marketing. Alle informatie die je nodig hebt uit hoofdstuk 10 staat hierin.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Externe analyse theorie Principes van Marketing door Philip Kotler, Gary Armstrong, Lioyd C. Harris, Hongwei HeVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenIn deze samenvatting staat hoofdstuk 9 van het boek Principes van marketing (8e editie) kort maar krachtig geschreven. Zowel basiskennis als diepere kennis van het hoofdstuk staat hier kort en bondig beschreven.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Externe analyse theorie Principes van Marketing door Philip Kotler, Gary Armstrong, Lioyd C. Harris, Hongwei HeDit bestand is een complete samenvatting van hoofdstuk 5 van het boek Principes van marketing (8e editie) . Het is een korte, maar volledige samenvatting.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Externe analyse theorie Principes van Marketing door Philip Kotler, Gary Armstrong, Lioyd C. Harris, Hongwei HeDeze samenvatting is de complete samenvatting van hoofdstuk 4 uit het boek Principes van marketing (8e editie). In deze samenvatting word de belangrijkste informatie uit het hoofdstuk benoemd.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Externe analyse theorie Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 8 t/m 17. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek.
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingSamenvatting van het boek: principes van marketing, van Philip Kotler. Deze samenvatting bevat alles beknopt, behalve hoofdstuk 3, 5, 13.3 en 13.4. Verder is alles uit het boek in deze samenvatting te vinden, wij hoefden alleen deze hoofdstukken niet te le...
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongPrincipes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongEen uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 1 t/m 7. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. En als kers op de taart een gratis oefententamen om zo jou kennis goed te ...
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van MarketingUitstekende samenvatting van de hoofdstukken 7 t/m 9, 11 t/m 13, 15, 17 en 18 van het boek Principes van Marketing. Heeft mij een 8,7 opgeleverd. Doe er je voordeel mee!
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door Philip KotlerVerkorte samenvatting van het boek Principes van Marketing. De hoofdstukken die worden behandeld: H1, 2 en 4 t/m 17. Ideaal als je in tijdnood zit voor een tentamen.
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Principes van Marketing door Philip KotlerOverzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE, marketing Principes van Marketing door Philip KotlerEen samenvatting van het boek 'Principes van marketing' hoofdstuk 1!
Avans Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Fundament Principes van marketing door KotlerRijtjes en begrippen principes van marketing hoofdstuk 2,8,9,10
NHL Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Principes van Marketing door Philip Kotlersamenvatting van de volgende hoofdstuken: 1,2,3,5,7,8,9,11,12,14,18,20
HZ University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door P. KotlerSamenvatting van het boek, met begrippenlijst en opsommingen. Goed te gebruiken voor tentamen
Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Marketing Principes van Marketing door PearsonP. Kotler en G. Armstrong beschrijven in hun boek Principes van de marketing over de basis van marketing. De schrijvers weiden in hun boek uit over het creëren van waarde voor klanten, merken opbouwen, marketingstrategieën, en de welbekende vier P's (Product, Prijs, Plaats en Promotie). Het boek en de samenvatting kunnen worden gebruikt als basisinzicht voor studenten in het hoger onderwijs, managers en marketeers. De laatste druk is geactualiseerd met de laatste ontwikkelingen en technologieën betreffende marketing en communicatie.