Samenvattingen van het studieboek principes van marketing - Philip Kotler, Gary Armstrong, Lioyd C. Harris, Hongwei He koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Een samenvatting van hoofdstuk 10 uit de 8e editie van het boek Principes van marketing. Alle informatie die je nodig hebt uit hoofdstuk 10 staat hierin.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Externe analyse theorie Principes van Marketing door Philip Kotler, Gary Armstrong, Lioyd C. Harris, Hongwei HeIn deze samenvatting staat hoofdstuk 9 van het boek Principes van marketing (8e editie) kort maar krachtig geschreven. Zowel basiskennis als diepere kennis van het hoofdstuk staat hier kort en bondig beschreven.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Externe analyse theorie Principes van Marketing door Philip Kotler, Gary Armstrong, Lioyd C. Harris, Hongwei HeDit bestand is een complete samenvatting van hoofdstuk 5 van het boek Principes van marketing (8e editie) . Het is een korte, maar volledige samenvatting.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Externe analyse theorie Principes van Marketing door Philip Kotler, Gary Armstrong, Lioyd C. Harris, Hongwei HeDeze samenvatting is de complete samenvatting van hoofdstuk 4 uit het boek Principes van marketing (8e editie). In deze samenvatting word de belangrijkste informatie uit het hoofdstuk benoemd.
Hanzehogeschool Groningen / Commerciële Economie / Externe analyse theorie Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenP. Kotler en G. Armstrong beschrijven in hun boek Principes van de marketing over de basis van marketing. De schrijvers weiden in hun boek uit over het creëren van waarde voor klanten, merken opbouwen, marketingstrategieën, en de welbekende vier P's (Product, Prijs, Plaats en Promotie). Het boek en de samenvatting kunnen worden gebruikt als basisinzicht voor studenten in het hoger onderwijs, managers en marketeers. De laatste druk is geactualiseerd met de laatste ontwikkelingen en technologieën betreffende marketing en communicatie.