Samenvattingen van het studieboek Marketingcommunicatiestrategie - Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Hierbij bied ik mijn uitgebreide samenvatting aan van het vak Marketingcommunicatiestrategie. Het boek is van Ko Floor, Fred van Raaij en Margot Bouwman. Het betreft de 7e, nieuwste druk. Ik heb de samenvatting geschreven in oktober 2017 en de samenvatting...
Er zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Dit document bevat een samenvatting van het boek Marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij (2015, zevende druk) van in totaal 17 hoofdstukken die ik in januari 2018 heb gemaakt voor de opleiding NIMA B marketingcommunicatie. De samenvatting is ...
Samenvatting Marketingcommunicatiestrategie Hoofdstuk 1,2,3,4,5,6,7,8,9,13,14,15,22 Auteurs: J.M.G. Floor W.F. van Raaij ISBN: 9789001834128 7e druk
Samenvatting: Marketingcommunicatiestrategie Hoofdstuk: 5 t/m 13 Een beknopte samenvatting van 23 bladzijde met alle belangrijke aspecten van het dikke boek. Mét plaatjes.
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrate...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij, zesde druk 2010.
Een samenvatting van hoofdstuk 18 uit het boek Marketingcommunicatiestrategie van Floor en Van Raaij
Hoofdstuk 1 van Marketingcommunicatiestrategie van 28 bladzijdes samengevat in 8,5 bladzijdes. Tentamen Retailmarketing (op Avans Hogeschool Den Bosch).
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoo...
Kwalitatief goede samenvatting van hoofdstuk 1-9 van marketingcommucatiestrategie. Als kers op de taart heb ik hier mijn tentamen met een ruime voldoende mee gehaald.
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Hoofdstukken 1 2 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25
Te gebruiken voor het tentamen; marketingcommunicatie strategie of communicatie, sport en media.
Samenvatting marketingcommunicatie, boek marketingcommunicatiestrategie. Commerciële economie, jaar 3, H4 t/m H13
Kennis C Marketing communicatie samenvatting, B&A jaar 1 samenvatting van H 14-21 met extra beelden en power point stof.
Samenvatting communicatie & media, met uitleg van begrippen en opsommingen
Samenvatting Marketingcommunicatie, (Marketingcommunicatie Strategie, J.M.G. Floor & W.F. van Raaij). Goede prijs voor goede kwaliteit. Commerciële Economie, Jaar 1
Samenvatting van het boek van Floor & Van Raaij. Handig voor tentamen in periode B en voor jaar 2 periode B.
Samenvatting MarketingCommunicatie, gemaakt door een VWO student aan de Fontys Economische Hogeschool in TIlburg.
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren het standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Dit boek geeft marketingcommunicatie een fundament. Het boek is opgebouwd uit vier delen: marketing en communicatie, marketingcommunicatieplan, marketingcommunicatie-instrumenten en integratie van de marketingcommunicatiemix. Er wordt dieper ingegaan op de nieuwe ontwikkelingen en onderzoek naar werking van communicatie. Veel keuzes worden gemaakt op basis van aannamen en het achterna lopen van hypes en daarmee doet het vak zich te kort. Het boek is volledig geactualiseerd en het bevat de nieuwe visie op de veranderde consument, op de mediamix en op onderzoek.