Samenvattingen van het studieboek consumentengedrag - Solomon Michael koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Samenvatting van de leerstof voor consumentengedrag aan de VUB. Leerstof aan de hand van het document dat mevrouw Brengman online beschikbaar heeft gesteld. Hoofdstuk 1 tem 9 woorden besproken in de 66 pagina's.
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Consumentengedrag Consumentengedrag door Solomon MichaelVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
Het motto van het boek Consumentengedrag is ‘wie de klant niet begrijpt, mist de basis onder de marketing’. Dit boek bevat een compleet en actueel standaardwerk over het gedrag van consumenten en de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Er is veel aandacht voor de achtergrond van marketingbeslissingen.
In dit boek staan geen ‘tips’ die exact beschrijven welke marketingingrediënten tot succes leiden, maar bieden de auteurs een combinatie van benaderingen, inzichten en begrippen die, afhankelijk van het scenario, kunnen worden ingezet en toegepast. Hierdoor inspireert dit boek tot werkelijk consumentgerichte marketing.