Samenvattingen van het studieboek consumentengedrag - Solomon Michael koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Samenvatting van de leerstof voor consumentengedrag aan de VUB. Leerstof aan de hand van het document dat mevrouw Brengman online beschikbaar heeft gesteld. Hoofdstuk 1 tem 9 woorden besproken in de 66 pagina's.
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Consumentengedrag Consumentengedrag door Solomon MichaelConsumentengedrag compleet samengevat. Het betreft de 5e druk door Theo Poiesz en Jeske Nederstigt. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Consumentengedrag door Theo Poiesz, Jeske NederstigtSamenvatting van de eerste drie hoofdstukken van het boek Consumentengedrag. Bevat zowel eigen notities, powerpoint als inhoud van het boek.
Odisee / Bedrijfsmanagement / Consumentengedrag Consumentengedrag door Johan AM VanhaverbekeConsumentengedrag compleet samengevat. Het betreft de 2e druk door E.J. Boom en A.A. Weber. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Consumentengedrag door E.J. Boom, A.A. WeberConsumentengedrag compleet samengevat. Het betreft de 3e druk door A.A. Weber. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Consumentengedrag door A.A. WeberConsumentengedrag 3e editie compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door M. Solomon. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Consumentengedrag door M. SolomonVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenZeer uitgebreide samenvatting waar alle informatie instaat van het boek en de Powerpoint uit de les, inclusief figuren en tabellen.
Odisee / Bedrijfsmanagement / Consumentengedrag Consumentengedrag door Johan A.M. VanhaverbekeSamenvatting van het vak Consumentenpsychologie voor marketing. Lector: Alexandra Coppens.
Hogeschool Gent / Bedrijfsmanagement / Consumentenpsychologie Consumentengedrag
Het motto van het boek Consumentengedrag is ‘wie de klant niet begrijpt, mist de basis onder de marketing’. Dit boek bevat een compleet en actueel standaardwerk over het gedrag van consumenten en de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Er is veel aandacht voor de achtergrond van marketingbeslissingen.
In dit boek staan geen ‘tips’ die exact beschrijven welke marketingingrediënten tot succes leiden, maar bieden de auteurs een combinatie van benaderingen, inzichten en begrippen die, afhankelijk van het scenario, kunnen worden ingezet en toegepast. Hierdoor inspireert dit boek tot werkelijk consumentgerichte marketing.