Hoofdstuk 5: Verschillende gezinstypes 5.1 Ouders met een kind met een beperking 1 INLEIDING 2 TERMINOLOGIE 3 PERSONEN MET EEN BEPERKING IN DE MAATSCHAPPIJ 4 ZORG EN VERANTWOORDELIJKHEID DELEN MET OUDERS 5 LEREN LEVEN MET EEN LEVEND VERLIES 6 OUDERS EN HUN...
Hoofdstuk 5: Verschillende gezinstypes 5.1 Ouders met een kind met een beperking 1 INLEIDING 2 TERMINOLOGIE 3 PERSONEN MET EEN BEPERKING IN DE MAATSCHAPPIJ 4 ZORG EN VERANTWOORDELIJKHEID DELEN MET OUDERS 5 LEREN LEVEN MET EEN LEVEND VERLIES 6 OUDERS EN HUN...
1 INLEIDING 1.1 ACHTERGROND 1.2 CONTEXTUELE THEORIE 2 DE 4 DIMENSIES 2.1 DE DIMENSIE VAN DE FEITEN 2.2 DE DIMENSIE VAN DE PSYCHOLOGIE 2.3 DE DIMENSIE VAN DE INTERACTIE 2.4 DE DIMENSIE VAN DE RELATIONELE ETHIEK 3 LOYALITEITEN
1 INLEIDING 1.1 ACHTERGROND 1.2 CONTEXTUELE THEORIE 2 DE 4 DIMENSIES 2.1 DE DIMENSIE VAN DE FEITEN 2.2 DE DIMENSIE VAN DE PSYCHOLOGIE 2.3 DE DIMENSIE VAN DE INTERACTIE 2.4 DE DIMENSIE VAN DE RELATIONELE ETHIEK 3 LOYALITEITEN
1 OPVOEDEN IN DE HEDENDAAGSE MAATSCHAPPIJ 2 OPVOEDINGSPROBLEMEN: BEGRIPSOMSCHRIJVING 3 EEN CONTINUÜM VAN OPVOEDINGSVRAGEN TOT P.O.S. INDELING NAAR ERNST 4 OPVOEDINGSPROBLEMEN: PRIMAIR OF SECUNDAIR? INDELING NAAR OORSPRONG 5 OPVOEDINGSSTEUN
1 OPVOEDEN IN DE HEDENDAAGSE MAATSCHAPPIJ 2 OPVOEDINGSPROBLEMEN: BEGRIPSOMSCHRIJVING 3 EEN CONTINUÜM VAN OPVOEDINGSVRAGEN TOT P.O.S. INDELING NAAR ERNST 4 OPVOEDINGSPROBLEMEN: PRIMAIR OF SECUNDAIR? INDELING NAAR OORSPRONG 5 OPVOEDINGSSTEUN
1 OPVOEDEN: EEN KWESTIE VAN VRAAG EN AANBOD 2 DE PEDAGOGISCHE VRAAG VAN HET KIND 3 HET PEDAGOGISCH AANBOD 4 HET SAMENLEVEN TUSSEN OUDERS EN KIND 5 WAT IS GOED OPVOEDEN?
1 OPVOEDEN: EEN KWESTIE VAN VRAAG EN AANBOD 2 DE PEDAGOGISCHE VRAAG VAN HET KIND 3 HET PEDAGOGISCH AANBOD 4 HET SAMENLEVEN TUSSEN OUDERS EN KIND 5 WAT IS GOED OPVOEDEN?
1 PEDAGOGIE PSYCHOLOGIE 2 WAT VERSTAAND WE ONDER DE TERM OPVOEDEN 3 OPVOEDING ALS WETENSCHAP 4 OPVOEDINGSMODELLEN 4.1 ECOLOGISCH MODEL (BRONFENBRENNER) 4.2 PROCESMODEL (BELSKY) 4.3 BALANSMODEL (BAKKER)
1 PEDAGOGIE PSYCHOLOGIE 2 WAT VERSTAAND WE ONDER DE TERM OPVOEDEN 3 OPVOEDING ALS WETENSCHAP 4 OPVOEDINGSMODELLEN 4.1 ECOLOGISCH MODEL (BRONFENBRENNER) 4.2 PROCESMODEL (BELSKY) 4.3 BALANSMODEL (BAKKER)
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Een samenvatting voor het vak pedagogie, gegeven in fase 3 van de opleiding logopedie en audiologie in de afstudeerrichting logopedie. De samenvatting bevat alle powerpoints, eigen notities en de cursus.
Een samenvatting voor het vak pedagogie, gegeven in fase 3 van de opleiding logopedie en audiologie in de afstudeerrichting logopedie. De samenvatting bevat alle powerpoints, eigen notities en de cursus.