Samenvattingen van het studieboek business marketing - C.J. Gelderman, Paul Ghijsen koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Samenvatting business marketing met daarbij ook alle afbeeldingen uit het boek geplakt. Het is een overzichtelijke samenvatting die vlot te leren is. De samenvatting is uitgebreid (namelijk 67 pagina's) waarin alle belangrijke informatie vermeld staat waar...
Hogeschool Gent / Bedrijfsmanagement / Business marketing Business marketing door C.J. Gelderman, Paul GhijsenAlle powerpoints + extra notities uit de les en uit het handboek, tweede jaar marketing.
Hogeschool Gent / Bedrijfsmanagement / Business-to-business management Business marketing door Gelderman, Van der HartBusiness marketing compleet samengevat. Het betreft de 5e druk door C.J. Gelderman, P.W.Th. Ghijsen en H.W.C. van der Hart. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Business marketing door C.J. Gelderman, P.W.Th. Ghijsen, H.W.C. van der HartBusiness Marketing compleet samengevat. Het betreft de 4e druk door K. Gelderman en H. van der Hart. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Business Marketing door K. Gelderman, H. van der HartVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenWat is business-to-business marketing? Het studieboek Business marketing legt het uit. Met een focus op de hedendaagse praktijk wordt uitgelegd hoe je als onderneming je promotie en marketing zo kunt inrichten dat je zaken kunt doen met andere ondernemingen. De inhoud is duidelijk anders dan business-to-consumer marketing. Aan bod komen onderwerpen zoals het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek, netwerken, samenwerkingen tussen bedrijven, en relaties tussen ondernemingen aan de orde.