Samenvatting van het boek Content! Zuurstof voor je klanten geschreven door Antal de Waij. Hoofdstukken 1tm 7, 9 en 10. Bevat verwijzingen naar het boek.
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Contentmaker Content zuurstof voor je klanten Antal de WaijUit het boek: Basisboek Interne communicatie (8e druk) Reijnders, E., Hogendoorn, M., Koning, A. De Laat, C. & Van Silfhout, L. (2015) Hoofdstukken: H1 - 1.1 - 1.2.1 - 1.2.4 H2 tot 2.8.1 H3 H6
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Organisatieontdekker Basisboek Interne communicatie Erik ReijndersMarketingcommunicatiestrategie 7e druk is een boek van J.M.G. Floor. De wereld van de marketingcommunicatie verandert voortdurend. Marketingcommunicatiestrategie slaagt erin om te midden van al die veranderingen marketingcommunicatie een fundament te geven...
HAN University of Applied Sciences / Communicatie / Merkenbouwer Floor Van Raaij Marketingcommunicatiestrategie Basisboek online marketing van strategie tot conversie Floor Van RaaijDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt