-
Sara
- Opleiding: Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie
- 0 Volgend - 74 Volgers - 116 Documenten verkocht
Dit is een volledige samenvatting van het boek Contentmarketing 1e druk van Suzanne de Bakker. Dit boek moet je kennen voor het tentamen Contentmarketing tijdens de specialisatie Digitale Media in het 2e jaar van de studie Creative Business aan de Hogescho...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Contentmarketing Contentmarketing Suzanne de BakkerDit verslag is gemaakt voor het vak Onderzoek: Inspiration van het eerste jaar van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Hiervoor is een 8,1 behaald. Het verslag is helemaal compleet en zou je dus goed als voorbeeld en informatieb...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en CommunicatieDit verslag is gemaakt voor het vak Onderzoek: Ideation in het eerste jaar van Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Het verslag is helemaal compleet en zou je kunnen gebruiken als voorbeeld en informatiebron voor je eigen verslag. Het behaald...
Hogeschool van Amsterdam / Creative BusinessDit is mijn portfolio voor het vak Tekstschrijven - Achtergrond in jaar 1 van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Ben je even je inspiratie kwijt? Of lukt het je niet een begin te maken? Dan zal dit portfolio je vast op weg help...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Tekstschrijven AchtergrondDit is een samenvatting van de eerste drie hoofdstukken van het boek Hooked van Nir Eyal en Ryan Hoover. Dit boek is tentamenstof voor het vak Beïnvloedingspsychologie in het tweede jaar van specialisatie 'Digitale Media' van de opleiding Creative Busines...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Beïnvloedingspsychologie Hooked Nir Eyal en Ryan HooverDit is een samenvatting van het derde deel van het boek Mediapsychologie van Ard Heuvelman, Bob Fennis en Oscar Peters (3e druk). Het bevat H10.1, H10.2, H10.4, H11.1 en H12.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / MediapsychologieDit is een samenvatting van het eerste deel uit het boek Recht in de Creatieve Industrie
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Recht in de Creatieve Industrie Recht in de creatieve industrieDit is een samenvatting van het boek 'Recht in de Creatieve Industrie'.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Recht in de Creatieve IndustrieDit is een samenvatting van het boek Mediapsychologie (3e druk).
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / MediapsychologieDit is een samenvatting van H4 t/m H9 uit het boek Mediapsychologie (3e druk).
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediapsychologie Mediapsychologie Ard Heuvelman, Bob Fennis en Oscar PetersDit is een samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 3 uit het boek Mediapsychologie (3e druk) van Ard Heuvelman, Bob Fennis en Oscar Peters.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Mediapsychologie Mediapsychologie Ard Heuvelman, Bob Fennis en Oscar PetersDit is een samenvatting van het tweede deel van het boek De Media Explosie (5e druk) van Kees van Wijk en David Huijzer. Studie: Creative Business / Media, Informatie en Communicatie School: Hogeschool van Amsterdam Jaar: 1 Vak: Media en Maatschappij - Th...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Media en Maatschappij: TheorieSamenvatting van alle stof voor het tentamen English for the media op de Hogeschool van Amsterdam. Inhoud: 1. Verb tenses: present simple, present continuous, present perfect en past simple 2. Irregular verbs 3. Quantifiers: much, many, little, few, a lit...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Engels taaltoetsDit is een samenvatting van het Basisboek Online Marketing van strategie tot conversie van Marjolein Visser en Berend Sikkenga (3e druk). De samenvatting bestaat uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 12. Inclusief leerdoelen vanuit de Hogeschool van Amsterd...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Online Marketing Basisboek Online Marketing van strategie tot conversieDit is een samenvatting van alle stof die gevraagd wordt op het tentamen Nederlands (Journalistiek) op de Hogeschool van Amsterdam in het eerste jaar. Studie: Creative Business / Media, Informatie en Communicatie School: Hogeschool van Amsterdam Jaar: 1 Va...
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Taaltoets Journalistiek NederlandDit is een bundel van de samenvatting van deel 1 van het boek De Media Explosie en van het boek Communicatiekaart van Nederland.
Deze bundel bevat een samenvatting van het boek Ondernemerschap in Hoofdlijnen en een formuleblad van alle formules die je moet kennen voor het tentamen.
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt