-
Thomas de Spiegeleer
- Opleiding: Odisee / Bedrijfsmanagement
- 0 Volgend - 17 Volgers - 17 Documenten verkocht
![Stuur bericht](frontend/icons/speech-bubble-1-64.png)
![Volgen](frontend/icons/plus-1-24-orange.png)
Volledige samenvatting van het boek Marketing Toegepast - Klant- en Marktgericht Ondernemen van Johan Vanhaverbeke. Deze samenvatting behandelt alle hoofdstukken alsook de informatie uit de lessen. Deze samenvatting is voldoende om het examen te kennen.
Samenvatting van alle hoofdstukken uit het boek. De samenvatting bevat 40 pgs t.o.v. 200 in het boek.
Een volledige samenvatting van het vak Current Marketing Topics dat wordt gegeven aan Odisee. Door enkel deze samenvatting te leren behaalde ik een 15/20 op het examen.
Volledige samenvatting van het boek Verkoopmanagement Toegepast, geschreven door Johan Vanhaverbeke. Deze samenvatting behandelt alle hoofdstukken uit het boek + alle informatie uit de slides en ook enkele oefeningen.
Een samenvatting van het boek Accountmanagement 3.0 geschreven door Johan A.M. Vanhaverbeke. De samenvatting behandelt alle thema's alsook de slides gebruikt in de les en oefeningen.
Uitgebreide samenvatting van de eerste 4 hoofdstukken van het boek Operationele Verkoop. De samenvatting bevat alle belangrijke informatie uit het boek.
Zeer uitgebreide samenvatting waar alle informatie instaat van het boek en de Powerpoint uit de les, inclusief figuren en tabellen.
Zeer uitgebreide samenvatting die zowel alle inhoud van de slides bevat als alle inhoud van het boek. Hoofdstukken in deze samenvatting: 8, 9, 11, 12. Deze samenvatting is klaar om te leren voor het examen. Hoofdstuk 12 is niet volledig omdat wij een deel ...
Samenvatting van het eerste deel 'Fundamentele elementen van het handels- en economisch recht', uit het boek Praktisch Handels- en Economisch recht. Bevat zowel info uit de slides als uit het boek.
Zeer goede samenvatting van de eerste twee hoofdstukken van het boek Operationele Verkoop. Bevat zowel informatie uit de lessen als uit het boek zelf.
Samenvatting van de eerste drie hoofdstukken van het boek Consumentengedrag. Bevat zowel eigen notities, powerpoint als inhoud van het boek.
Uitgebreide samenvatting van de eerste drie hoofdstukken van het boek 'Principes van Marketing'.
Samenvatting van het eerste hoofdstuk uit het boek 'Principes van Marketing'.
Een samenvatting van Hoofdstuk 3 'De marketingomgeving' uit het boek 'Principes van Marketing'.
Een samenvatting van het hoofdstuk 'Strategische Marketing' uit het boek 'Principes van Marketing'
Deze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt