-
laurabeekman
- Opleiding: Hogeschool van Arnhem en Nijmegen / International Business and Languages
- 0 Volgend - 51 Volgers - 55 Documenten verkocht
![Stuur bericht](frontend/icons/speech-bubble-1-64.png)
![Volgen](frontend/icons/plus-1-24-orange.png)
Summary of the book Global Marketing sixth edition by Svend Hollensen.
Samenvatting van Interne Analyse (boek, powerpoints en aantekeningen) en Externe Analyse (powerpoints en aantekeningen).
Samenvatting van International Law van de aantekeningen en PowerPoints & van het boek Introduction to International, Commercial and European Law, druk 1. Paragrafen: 2.1 t/m 2.4, 3.1 t/m 3.3, 5.5.3, 6.1 en 6.2, 7.1 en 7.2
Deze samenvatting van Basisboek Praktijkonderzoek tweede editie bevat: Hoofdstuk 1 t/m 3.4 Hoofdstuk 2 tot 2.3.2 en 2.4 tot 2.4.1 Hoofdstuk 3 Hoofdstuk 4 t/m 4.5.1 Hoofdstuk 5 t/m 5.1 Hoofdstuk 6 t/m 6.6 Hoofdstuk 7 tot 7.3.1 Hoofdstuk 13
Samenvatting van het hele boek Interculturele Communicatie. Bevat alle hoofdstukken.
Samenvatting van alle PowerPoints en Readers van Business Abroad 1.
Samenvatting basisboek marketingcommunicatie voor t3 van de HAN (IB&C, 1e jaar) - Hoofdstuk 5 (exclusief blz. 178-183) - Hoofdstuk 7 - Hoofdstuk 10 (exclusief vormen onderzoek blz. 321-322 + vanaf 10.4.1 tm 10.4.6 alleen voor- en nadelen en trends)
Samenvatting van het boek Lean Six Sigma Green Belt van H.C. Theisens. Hoofdstuk 6 en 7 zijn niet opgenomen in de samenvatting, want daar staan uitgewerkte voorbeelden in.
Deze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt