- Je bekeek:Samenvatting Marketing
- Geüpload door:Vctknjh
- Studie: Erasmushogeschool Brussel / Office Management / Marketing
- Boek:Marketing door
-
129 pagina's
Samenvatting voor Marketing/Communicatie voor de eerste jaars. Alles staat ingeschreven wat te kennen is voor het examen januari. Ik heb het samenvatting gestudeerd en ben geslaagd dankzij dit. Ik hoop dat het jullie zal kunnen helpen ! :)
Marketing compleet samengevat. Het betreft de 10e druk door Philip Kotler en Gary Armstrong. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Marketing compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door P.S.H. Leeflang. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Samenvatting voor het vak Markering 1.1 op de VU voor o.a. Economie en SBI.
Samenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Uitgebreide samenvatting van Marketing, 1e druk van P.S.H. Leeflang. ISBN: 9789020732566. Dit uittreksel van Marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Uitgebreide samenvatting van Marketing, 10e druk van Philip Kotler en Gary Armstrong. ISBN: 9789043023863. Dit uittreksel van Marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Samenvatting van het hele boek.
Hierbij een samenvatting van Principles of Marketing (15e editie) door Philip Kotler en Gary Armstrong. Deze samenvatting heeft mij geholpen om een ruime voldoende te scoren op het lastige marketing tentamen!
Een uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Uitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hoofdstuk 3 Markt en vraag. Zelf had ik een 8 voor dit hoofdstuk.
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Dit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering