- Je bekeek:Brand Design
- Geüpload door:lisankuyken
- Studie: Hogeschool Inholland / Commerciële Economie / Brand Management
- Boek:Brand Design door Ruud de Boer
-
29 pagina's
5 downloads
Duidelijke samenvatting van het boek Brand Design 6e editie, kort en bondig geschreven.
Samenvatting van het boek Brand Design van Ruud Boer. Hoofdstuk 1 t/m 7 Pearson Education NL | 5e druk, 2015 | 9789043032315
Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 1 t/m 5. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9,6 behaald!
Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 6 & 7 van het boek Brand Design. Ook bevat het aanvullende informatie van het boek Business Model Generatie en het extra artikel start-up branding: een goed begin, is het halve merk. Informatie uit de lessen is er ook aa...
Samenvatting van het boek Brand Design van Ruud Boer. Er zijn verschillende voorbeelden gegeven in de samenvatting. Ook heb ik gebruik gemaakt van plaatjes.
Boek: Brand Design Auteur: Ruud Boer Vierde Editie
A very comprehensive summary of the colleges of Brand Management from school year 2017-2018. Een zeer uitgebreide samenvatting van de colleges van Brand Management van schooljaar 2017-2018.
Samenvatting van Brandmanagement. Het boek van Ruud Boer Brand Design, druk 5.
Uitgebreide samenvatting van Brand Design, 3e druk van R. Boer. ISBN: 9789043013970. Dit uittreksel van Brand Design is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Samenvatting Brand Design. Schrijver: Ruud de Boer 4e druk
Samenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Er zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
COmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Strategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Samenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
An English summary of the book 'Export a practical guide'. This summary includes: - Chapter 1;2;3;4;5;6 and 7.