Hereby a summary of the articles of Research is Social Media. There are two articles missing (see index) and I also didn't do the optional onces!
Tilburg University / Marketing Management / Research in Social MediaHereby a extensive summary of Marketing Channel Management for the Marketing Management master at Tilburg University, teached by Prof. dr. I Geyskens.
Tilburg University / Marketing Management / Marketing Channel ManagementA very comprehensive summary of the colleges of Brand Management from school year 2017-2018. Een zeer uitgebreide samenvatting van de colleges van Brand Management van schooljaar 2017-2018.
Tilburg University / Marketing Management / Brand managementIn deze samenvatting wordt lecture 2 tot en met lecture 7 besproken. Ik heb gebruikt van verschillende kleuren om theorieën/modellen, onderzoeken, tentamen vragen en overige belangrijke dingen van elkaar te onderscheiden.
Tilburg University / Marketing Management / Marketing CommunicationHierbij een samenvatting van de hoorcolleges van Introduction to Research in Marketing gegeven vanaf januari 2017, gegeven door Prof. Dr. Els Gijsbrechts. Ieder college wordt aan de hand van de zelfde 6/7 stappen toegelicht. Combinatie van Nederlands en E...
Tilburg University / Marketing Management / Introduction in Marketing ResearchHereby my summery of Customer Analytics in semester 4 of the schoolyear 2016-2017. The seven lectures and weblectures are discussed in this summary in English.
Tilburg University / Marketing Management / Customer AnalyticsHierbij een samenvatting van het inzicht gedeelte van de colleges gegeven door prof. dr. Henk Roest. Door deze kennis in de samenvatting heb ik zelf dit tentamen met een 7 weten te halen (zonder de tussentoetsen). Er wordt gebruik gemaakt van verschillende...
Tilburg University / Marketing Management / Marketing for PremastersA summary of the lecture (excluding the guestlectures) given by Dr. ing. N. van de Ven.
Tilburg University / Marketing Management / Experimental ResearchHierbij een samenvatting voor het vak wiskunde voor premasters van Tilburg University. Ik zelf had de grootste moeite met wiskunde ,maar heb het uiteindelijk toch weten te doorstaan! Het betreft de stof van het boek Wiskunde voor bedrijfseconomen.
Tilburg University / Marketing Analytics / Wiskunde voor Premasters Wiskunde voor Bedrijfseconomen Bob Kaper, Herbert Hamers, John KleppeDeze gebruiker heeft nog geen bundels toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen studiehulp toegevoegd
Deze gebruiker heeft nog geen oefenvragen gemaakt