- Je bekeek:Organisatie en Management, sessie 1 tot en met 4
- Geüpload door:NoorVerbeke
- Studie: Universiteit Antwerpen / Organisatie en Management / Organisatie en Management
-
19 pagina's
Volledige samenvatting van het vak 'marketingbeleid, theorie en cases' gegeven door Prof. Ingrid Moons aan de Universiteit van Antwerpen, master Organisatie en Management. Omvat notities uit de les, de inhoud van de slides en de noodzakelijke aanvulling vanuit...
Volledige samenvatting van introduction to financial markets. Het bevat alle informatie van de lessen + notities en oefensessies met daarbij de nodige formules en stappen. Studiejaar 2021-2022.
Volledige samenvatting Ethologie, gebaseerd op de vakinhoud van het vak Ethologie uit de richting biowetenschappen, gegeven te Geel (KULeuven). De samenvatting werd op gesteld in het jaar 2021. Ik behaalde met behulp van deze samenvatting een 15 op 20.
samenvatting handboek management en organisatie focuspunten Bestuurskunde. Het bevat alles wat je nodig hebt om de toets met een dikke voldoende te halen! Ik heb met deze samenvatting in blok 3 op mijn project een 9,1 gehaald hoofdstukken: 1,2,3,4,7,8,9,10,11...
Samenvatting van de colleges Financieel Management: Theorie en cases. Universiteit Antwerpen; Master organisatie en management; leerjaar 2016-2017; Leraar Stefan Straetmans
Samenvatting van de colleges van Marketingbeleid: Theorie en cases. Leerjaar 2016-2017. Prof. Ingrid Moons
Subject: Strategic Management; Year 2016-2017; Summary of classes including important sheets. Teacher: Peter Verhezen
Samenvatting van de colleges van het vak Organisatie en management: theorie en cases aan de Universiteit Antwerpen. Opleiding MOM, leerjaar 2016-2017. Prof. Alain Guiette.
Uitgebreide en volledige samenvatting van hoofdstuk 8 Individuen en groepen Handboek Management en Organisatie (9e druk) Een praktijkgerichte benadering
Uitgebreide en volledige samenvatting van hoofdstuk H5 MVO, Corporate Governance en ethisch handelen Handboek Management en Organisatie (9e druk) Een praktijkgerichte benadering
Nauwkeurige samenvatting van Handboek Organisatie en Management, een praktijkgerichte benadering Hoofstuk 8 (op paragraaf 8.9 na). Geschreven op basis van de 9e druk. Datum van schrijven: 26-6-2022.
Paper voor de module Organisatie en Management van NTI Het onderwerp van mijn paper is Royal Schiphol Group en de beoordeling is 9.5. Volgens NTI een uitstekende paper!
Een samenvatting van de belangrijkste stof van het boek Organisatie en Management
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 2 uit het boek Organisatie en Management (8e druk) In deze samenvatting komt alles naar voren wat je zou moeten weten van het hoofdstuk. De samenvatting is opgedeeld in paragraven en is overzichtelijk, met behulp van tabel...
Samenvatting Organisatie en Management van hoofdstuk 5, 6 & 7.
Samenvatting voor Organisatie en Management. Dit zijn alle problemen en alle colleges samengevat in één document. Zelf heb ik hier een 8.5 mee gehaald, dus het is zeker voldoende informatie! NOTE: eventuele wijzigingen in de stof na mijn tentamen niet meegen...
Samenvatting van hoofdstuk 2: Omgevingsinvloeden van het boek Organisatie en management.
Samenvatting van de eerste 4 hoofdstukken van Organisation & Management van Dam en Marcus, IN HET NEDERLANDS! inclusief afbeeldingen en figuren.
Samenvatting van Organisatie & Management hoofdstukken 1 & 2 ter voorbereiding op het tentamen
Contemporay Management H1 t/m H12 + artikelen (Mintzberg, Healy & Palapu, Sims & Brinkmann, Hofstede, Kahneman et al., Bertrand et al., Ariely et al., Czibor et al., Asch, Kearney & Gebert, Combs et al., Brown et al., Lazear, en Robinson.
Samenvatting van hoofdstukken 5 t/m 10 van het boek Organisation & Management van Dam. Vertaald naar het Nederlands en inclusief afbeeldingen en figuren uit het boek.
Een samenvatting aan de hand van de eerste helft van het boek, slides en artikelen.
samenvatting van het hele boek.
Voor studenten die op de HvA BKM-MER studeren
Hele boek samengevat. Tentamen behaald met een 7.1. Zowel te gebruiken voor de Commerciële economie en de sportmarketing. Boek: management en organisatie van Marcus en van Dam. ISBN: 9789001809676