- Je bekeek:Principes van marketing 7e editie - samenvatting
- Geüpload door:LennertRoelandt
- Studie: Odisee / Bedrijfsmanagement / Marketing
- Boek:Principes van Marketing door
-
32 pagina's
4 downloads
Samenvatting over de volledige module Marketing Advanced semester 2, dit is een volledige samenvatting van de gehele powerpoint, cursus en notities van de lectoren uit de les.
Dit document is een zeer volledige samenvatting van Marketing op basis van: - Slides uit de les; - Notities uit de les; - Informatie uit het boek 'Principes van marketing' van Philip Kotler. Volledig zwart-wit om inkt te besparen. Lettertype 10. Hiermee 1...
Zeer uitgebreide samenvatting die zowel alle inhoud van de slides bevat als alle inhoud van het boek. Hoofdstukken in deze samenvatting: 8, 9, 11, 12. Deze samenvatting is klaar om te leren voor het examen. Hoofdstuk 12 is niet volledig omdat wij een deel niet...
samenvatting principes van marketing boek: principes van marketing kotler docent: wim lagae bevat alle informatie uit boek + slides + notities van uit de les --> telt 207 paginas dus alle informatie staat er zeker in
Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 9 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
samenvatting marketing kuleuven prof: wim lagae handelswetenschappen geschreven in mei 2017 + eigen notities
Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 20 Duurzame marketing
Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 11 Prijsbeleid
Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 1 Principes van Marketing
Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 3 De omgeving van de markt
Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 5: Consumentengedrag
Een volledige samenvatting van het boek Principes van Marketing, Philip Kotler. Hoofdstuk 1 t/m 5, 7 en 8, en gedeeltes van 9, 12 14 en 18.
MarketingDit is een samenvatting van Marketing dat gegeven wordt in het 2e jaar KMO - management op de Karel de Grote Hogeschool.
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hele boek is samengevat. samenvatting bevat veel plaatsjes waardoor er minder lappen tekst nodig waren. 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hoofdstuk 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 & 17 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Principes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Een samenvatting van de belangrijkste stof van het boek 'Principes van Marketing'.
Zeer uitgebreid: combinatie van powerpoints en het boek principes van marketing, zevende druk.
Principes van marketing hoofdstuk 11 Prijsbeleid Het betreft een samenvatting van hoofdstuk 11 van de 7e editie van principes van marketing. De samenvatting is erg uitgebreid en overzichtelijk geschreven.
Boek: Principes van marketing Schrijvers: Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris, Nigel Piercy, Frank Broere, Ton Brochert, Ed Feijen, Loes Vink Zesde editie Always Learning Pearson hoofdstukken: 1,3,5,6,8
Samenvatting van het boek, met begrippenlijst en opsommingen. Goed te gebruiken voor tentamen
Dit is een samenvatting van het boek Principes van Marketing wat gebruikt wordt voor het vak marketing.
samenvatting van de volgende hoofdstuken: 1,2,3,5,7,8,9,11,12,14,18,20
Zeer uitgebreide samenvatting van de 6e druk van het boek 'Principes Van Marketing'. De samenvatting is opgebouwd uit de theorie van het boek inclusief aantekeningen en voorbeelden uit de colleges om de theorie nog inzichtelijker te maken.
Samenvatting van marketing uit het boek van Kotler