- Je bekeek:Marketing voorbeeldvragen examen
- Geüpload door:Zolboo
- Studie: Katholieke Hogeschool VIVES / Bedrijfsmanagement / Marketing
-
20 pagina's
5 downloads
Samenvatting van het boek marketing de essentie 14e editie. Auteurs: Philip Kotler en Gary Armstrong. ISBN: 9789043036528 Overzicht van samenvatting Hoofdstuk 1 marketing (volledig) Hoofdstuk 2 bedrijfs- en marketingstrategie (volledig) Hoofdstuk 3 marketing...
Het is het standaard marketing boek dat ik heb gebruikt. Het is een combinatie van powerpoint, cursus en eigen notities. Het is een gemakkelijke samenvatting om te leren.
Deze samenvatting is mega overzichtelijk, duidelijk en opgedeeld per hoofdstuk. Alle belangrijke termen zijn duidelijk uitgelegd. Ook zijn er soms afbeeldingen gebruikt uit de slides om dingen te verduidelijken. Door mijn samenvatting ben ik in eerste zit gesl...
Deze samenvatting omvat heel het eerste semester marketing, examen slaagkans is zeer hoog met deze samenvatting doordat deze zowel het boek, powerpoints als notities omvat
Samenvatting over de volledige module Marketing Advanced semester 2, dit is een volledige samenvatting van de gehele powerpoint, cursus en notities van de lectoren uit de les.
Volledige samenvatting van het vak marketing. Alle rubrieken zijn behandeld.
Dit is de samenvatting van het boek Inleiding Marketing, geschreven door A. Beirnaert - S. Lesage - V.Rits. Ikzelf volg de opleiding accountancy-fiscaliteit aan Vives Kortrijk in afstandsonderwijs. Ik heb gebruik gemaakt van de powerpoint die ik kreeg.
Volledige samenvatting van Marketing uit het 1e jaar bedrijfsmanagement 2019-2020
Dit is een samenvatting van het vak marketing uit het 1e jaar business management in Vives. Deze samenvatting is gebaseerd op het boek MARKETING DE ESSENTIE (14e editie).
Dit is de samenvatting van het boek Inleiding Marketing, geschreven door A. Beirnaert - S. Lesage - V.Rits. Ikzelf volg de opleiding accountancy-fiscaliteit aan Vives Kortrijk in afstandsonderwijs. Ik heb gebruik gemaakt van de powerpoint die ik kreeg.
!!! NIEUWSTE VERSIE BIJGEWERKT 2020 !!! Heel beknopt en zeer bondig uitgeschreven samenvatting over behandelde hoofdstukken H1, H2, H3, H6, H7, H8, H9, H10, H11, H12, H14 en H17 uit het boek 'Principes van marketing 7e editie'. Leer op gekleurde wijz...
Samenvatting van Marketing voor Vives 1e jaars bedrijfsmanagement/sportmanagement Boek die gebruikt is voor dit vak: Marketing, de essentie Philip Kotler, G. Armstrong ISBN: 9789043036528
In deze samenvatting vind je de essentie van het boek 'marketing, de essentie'. Het is een heel goede tool om je examen marketing mee voor te bereiden?
Samenvatting marketing Vives Brugge - global business management Lessen gegeven door K. Cattoor
Samenvatting van het vak Burgerlijk Recht in 1ste jaar.
Samenvatting van het vak Import en Export management in 1ste jaar Vives Hogeschool Brugge.
Een goede samenvatting van boek marketing de essentie. Ik maakte deze samenvatting in mijn eerste jaar bedrijfsmanagement en was direct geslaagd.
Dit bestand omvat duidelijke samenvattingen van de hoofdstukken 1 tem 10 met uitzondering van 4 en 5 (deze waren geen leerstof). Helder opgebouwde samenvatting met een zeer duidelijke structuur wat zeer gemakkelijk leert. Adhv deze samenvatting geraak je al ee...
Hoofdstuk 1: Prijs Hoofdstuk 2: Bedrijfs- en marketingmanagement Hoofdstuk 3: Marketingomgeving Hoofdstuk 4: Marktonderzoek
Een uitgebreide samenvatting van het handboek: 'Marketing de 13de editie'.
Samenvatting van de cursus inleiding marketing, gegeven door Valérie Rits.
Zeer uitgebreide samenvatting die zowel alle inhoud van de slides bevat als alle inhoud van het boek. Hoofdstukken in deze samenvatting: 8, 9, 11, 12. Deze samenvatting is klaar om te leren voor het examen. Hoofdstuk 12 is niet volledig omdat wij een deel niet...
volledige samenvatting van het boek innovatiemanagement Auteur: Eelko Huizingh Uitgever: Pearson Benelux Editie: 3de editie 2015 ISBN-nr: 978-90-430-3227-8
Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 9 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Kotler Principes van Marketing Hoofdstuk 20 Duurzame marketing