- Je bekeek:Leerdoelen (online) marketing
- Geüpload door:jescajonker
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Communicatie / (online) marketing
-
34 pagina's
Om op de HvA het vak (online) marketing af te ronden moet je aan deze leerdoelen voldoen. De stof die in de leerdoelen wordt behandeld komen uit de hoofdstukken 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 14 en 15 van het boek 'Handboek Online Marketing'.
Samenvatting van het boek Profiel van de Nederlandse overheid van Patricia Wiebinga. De hoofdstukken die worden behandeld zijn 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11 en 12. (alleen H7 niet).
(Oefen)tentamen van media en maatschappij. Verkregen door de docent met antwoorden bijgevoegd.
Samenvatting van het boek Kiezen voor Communicatie van Peter 't Lam en Paula Zweekhorst, 1e druk. Hoofdstukken 1, 2, 3 en 6.
Twee (oefen)tentamens voor het vak 'Onderzoek: communicatieonderzoek'. MET ANTWOORDEN. Het eerste tentamen bevat 19 vragen en het tweede tentamen bevat 53 vragen. Achter elk tentamen staan de antwoorden weergeven. Bij de antwoorden van het eerste tentamen staa...
Samenvatting media recht. Onderdeel van het vak Campagne management. Gegeven in het tweede jaar van de opleiding communicatie.
Om op de HvA het vak Communicatie en Merk te halen moet je aan een deze leerdoelen kennen. De stof uit de leerdoelen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
(1/2) Een (oefen)tentamen voor het vak Communicatie en Merk, MET ANTWOORDEN. De stof uit het tentamen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
(2/2) Nog een (oefen)tentamen voor het vak Communicatie en Merk, MET ANTWOORDEN. De stof uit het tentamen komen uit de boeken Kiezen voor Communicatie (Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 7) en Marketing communicatie strategie (1.1 en hoofdstuk 6)
Bij elkaar (meer dan) 40 vragen om de stof te oefenen voor Campagnemanagement. MET ANTWOORDEN. Eerst staan alle vragen weergeven en dan alle antwoorden. Het boek dat behandeld wordt is 'Financieel management voor de creatieve industrie' van André van Dijk.
Formuleblad met de formules/sommen voor het vak campagnemanagement. Het boek dat behandeld wordt is 'Financieel management voor de creatieve industrie' van André van Dijk.
Samenvatting van de 5 artikelen voor het vak Digitale Communicatie. Dit vak wordt gegeven in jaar 2 van de opleiding communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Bevat alle leerstof. Artikel 1, 3, 4, 5 en 6.
Dit is een uitgebreid assessment portfolio van de beroepsoriënterende stage. Dit (en een assessment gesprek) is een voorwaarde om je stage te halen in het tweede jaar van de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik kreeg als feedback dat ik ...
Dit zijn vijf uitgeschreven STARR formulieren zoals het in de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam verwacht wordt. Ik heb deze gemaakt voor mijn beroepsoriënterende stage in het tweede jaar van de opleiding. Ik kreeg als feedback dat het hee...
Een uitgebreide samenvatting van het basisboek Methoden en Techniek. Daarnaast staat aan het einde van elk hoofdstuk nog een beknopte samenvatting met de belangrijkste punten. Het boek bestaat uit 9 hoofdstukken, deze staan allemaal in de samenvatting. Schri...
Hallo mede-studenten, Dit is een samenvatting van het vak Organisatiecommunicatie van de studie Communicatiemanagement jaar 1. Deze samenvatting heeft mij erg goed op weg geholpen naar het uiteindelijk tentamen! Van mijn klasgenoten kreeg ik erg goede feedbac...
Samenvatting van het hele boek MarCom!
Samenvatting van heel het boek Imagineering: Het creëren van belevingswerelden
Samenvatting van heel het boek Interne communicatie als managementinstrument
Samenvatting van het boek Leren Veranderen van Caluwé & Vermaak. Een handboek voor de veranderkundige.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 4 van het boek Risico en crisiscommunicatie
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van Congruente overheidscommunicatie
De eerste 10 hoofdstukken samengevat de hoofdstukken hierna gaan over het gebruik van Social Media zoals Twitter en Facebook.
Samenvattingen van het boek Psychologie en Sociologie. Hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 6