- Je bekeek:Complete + uitgebreide samenvatting Marketing
- Geüpload door:ninosneek123
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Sportkunde / Marketing
- Boek:Marketing kernstof door Hans Vosmer
-
67 pagina's
8 downloads
Het boek aanschaffen is overbodig! Gebaseerd op het boek Marketingfacts Jaarboek 2018-2019. Bevat Hoofstukken 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ,9 10, 11 en 12.5 + alle Hot Topics. Een echte samenvatting KORT en COMPLEET Succes bewezen.
Complete samenvatting van het gehele boek marketing kernstof. Inclusief illustraties van modellen e.d.
Marketing Kernstof h1 t/m h10. Gebasseerd op lessen CO IEMES (Fontys) eerste jaar.
Samenvatting van het boek marketing kernstof Hans vormer & John Smal. Hoofdstuk 1-10 uitgelegd met voorbeelden, ook visueel makkelijk te leren
Uitgebreide samenvatting van alle behandelde stof in de lessen van Marketing van IEMES, jaar 2.
Deze samenvatting heb ik gemaakt voor het leren van mijn tentamen. Ik ben zelf van het snelle leren, met zo min mogelijk doen een zo goed mogelijk cijfer halen. Deze samenvatting kan je dus goed helpen bij het halen van je toets. Laat mij in een review weten...
Samenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Samenvatting van de hoofdstukken: 1 t/m 13, 20 en 27 t/m 29.
Complete en uitgebreide samenvatting van Marketing. Alle moeilijke termen en modellen zijn duidelijk uitgewerkt.
Uitgebreide samenvatting van het boek marketing kernstof 8e druk van Hans Vosmer & John Smal. Voor de opleiding Sportkunde - leerroute Sport, Management en Ondernemen zijn dit de hoofdstukken die geleerd moeten worden in semester 2.
beknopte samenvatting met foto's uit boek voor verduidelijking.
Uitgebreide en concrete samenvatting Sportmanagement (M&O). Bestaat uit belangrijke stof, moeilijke termen en modellen uit het boek.
Complete samenvatting Financieel Management. Geschreven op de opleiding Sportkunde (HVA). Hoofdstukken; 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 12, 19 en 20.
Uitgebreide samenvatting van hs 1 t/m 13, 17 t/m 23, 27 en 28.
Samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 7 van het boek marketing kernstof
Uitgebreide samenvatting van Marketing kernstof, 7e druk van J. Smal en Hans Vosmer. ISBN: 9789001807825. Dit uittreksel van Marketing kernstof is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengeva...
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Dit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Samenvatting van het algehele Marketingboek. Een eerstejaars vak van de opleiding Communicatie.