- Je bekeek:Samenvatting Recht 2.1
- Geüpload door:nienkeserdijn
- Studie: Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Recht 2.1
- 13 pagina's
Totale samenvatting Introductie Toerisme 1.1. Combinatie van de PowerPoint slides en persoonlijke aantekeningen.
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Introductie Toerisme 1.1 tourism principles and practiceSamenvatting Toeristisch Product 1.1 Combinatie van alle PowerPoint slides, persoonlijke aantekeningen en tentamenvoorbereiding.
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Toeristisch Product 1.1 Tourism Principles and PracticeSamenvatting Verandermanagement 2.1 Inclusief de bijbehorden hoofdstukken uit het boek samengevat! Combinatie van het boek, PowerPoint slides, persoonlijke aantekeningen, lesmateriaal en tentamentips gegeven door de docent.
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Verandermanagament 2.1 Change ManagementSamenvatting van alle colleges van Trends in Toerisme 2.1, combinatie van persoonlijke aantekeningen, casustrainingen, PowerPoint slides en tentamentips gegeven door de docent tijdens de les.
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Trends in Toerisme 2.1 Tourism Principles and PracticeSamenvatting Human Resource Management 2.1 (HRM). Combinatie van college aantekeningen, PowerPoint slides en tentamentips gegeven door de docent.
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / HRM PersoneelsmanagementLeerdoelen van trends in toerisme uitgewerkt met behulp van de literatuur en de powerpoints.
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Trends in Toerisme Tourism Principles and PracticeSamenvatting van de kennistoets van management informatie systemen, leerdoelen uitgewerkt
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Management & Informatie Systemen Organisatie Managementsamenvatting van het boek financieel management voor de creatieve industrie voor het vak financieel management H 3, 4, 5 en 7
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / financieel management voor de creatieve industriesamenvatting van het boek Principes van marketing, Kotler 6e editie H 14 t/m 17 (alleen 16.4)
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Principes van marketingDe powerpoints uitgewerkt van behulp van de literatuur, de kernbegrippen uitgelegd.
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Onderzoek Principes van Marketing Methoden en technieken van onderzoekSamenvatting Tentamen Projectmanagement 1.1 met lesstof uit het boek en uit de lessen in combinatie met aantekeningen en powerpoints.
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Projectmanagement ProjectmanagementPrincipes van marketing kotler H 1, 2, 3, 5, 6, 7, 18 druk 6
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / principes van marketingJaar 2015-2016 samenvatting eerste toets van HTRO , vak Toerisme
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Toerisme Tourism Principles and Practicesamenvatting van het boek Change Management 5e druk betreft H 2, 3, 8, 9 en 4.1, 4.5, 4.6, 5.1, 5.2.1, 5.3, 6.1, 6.2, 6.3, 7.1 en 7.4
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / verandermanagement change managementSamenvatting Tentamen Onderzoek Doen 1.1 lesstof uit het boek en uit de lessen
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Onderzoek doen methoden en technieken van onderzeokSamenvatting van Management en informatiesystemen 1.3 Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management. Hoofdstuk 8 (paragraaf 8.1 t/m 8.2.4) en Hoofdstuk 9 (paragraaf 9.3.2 t/m 9.4 en paragraaf 9.6).
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Management en Informatiesystemen Een praktijkgerichte benadering van organisatie en managementSamenvatting Methoden en technieken van onderzoek. H 1, 3.1 t/m 3.7, H 4, H 5, 6.1 + 6.2, 12.3 druk 7
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Methoden en technieken van onderzoekSamenvatting Marketing kotler. H 1, 2, 3, 5, 6, 7, 18 druk 6
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / principes van marketingParagrafen: 2.4; 4.7 (exclusief 4.7.4); 8.1; 8.2; 8.3.1; 8.3.2; 9.1; 9.2 ; 9.3.1; 9.3.2 en 9.3.3 druk 7
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Methoden en technieken van onderzoekfinancieel management voor de creatieve industrie Hoofdstukken 3.1/3.2/3.3/4/9/10.1/10.2/10.3/10.5 (voornamelijk formules) druk 1
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / financieel management voor de creatieve industrieHoofdstuk 8 (paragraaf 8.1 t/m 8.2.4) en Hoofdstuk 9 (paragraaf 9.3.2 t/m 9.4 en paragraaf 9.6) druk 8
Hogeschool Inholland / Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs / Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management