- Je bekeek:Samenvatting Boek: Marketing de Essentie 13e editie
- Geüpload door:Lauri
- Studie: Saxion / Technische Bedrijfskunde / Commercieel Management
- Boek:Marketing de Essentie door Philip Kotler en Gary Armstrong
- 46 pagina's 29 downloads
Een uitgebreide samenvatting van het boek 'Exploring strategy' van Gerry Johnson, Richard Whittington, Kevan Scholes, Duncan Angwin, Patrick Regnér .
Saxion / Technische Bedrijfskunde / Commercieel Management Exploring Strategysamenvatting van het boek: marketing de essentie, het hele boek
HAN University of Applied Sciences / Bedrijfseconomie / marketing marketing de essentieeen samenvatting van Marketing de essentie hoofdstuk 2, 3, 4, 5.2 & 6
Fontys Hogescholen / Technische Bedrijfskunde / Marketing Marketing de essentieSamenvatting van H1 t/m H3 en H5 t/m H10 van het boek Marketing de essentie.
HAN University of Applied Sciences / Logistiek en Economie / Marketing Marketing de essentiesamenvatting marketing hoofdstuk 1 - 12, de essentie, 13e editie, Philip Kotler en Gary Armstrong, Communicatie Hogeschool Rotterdam
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Inleiding Marketing Marketing de essentieVolledige en overzichtelijke samenvatting voor Marketing. Ik had een voldoende voor dit vak gehaald in de 1e kans, dus als jij deze samenvatting een paar keer leest heb je ook een voldoende gehaald. De samenvatting van Marketing de essentie bestaat uit de volg...
Hogeschool Inholland / Business Studies / Marketing & Ondernemen Marketing de essentieSamenvatting met afbeeldingen. Boek: Marketing de essentie van Philip Kotler & Gary Armstrong 13e druk ISBN: 978-90-430-3395-4. H1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10
HAN University of Applied Sciences / Human Resource Management / Marketing Marketing de essentieSamenvatting het Nederlandse marketing boek van Kotler; Marketing de essentie. Uitgebreid en inclusief afbeeldingen en figuren uit het boek!
Eurocollege Hogeschool / Hospitality & Evenementen Management / Marketing Marketing de essentieDit is een samenvatting van het boek: "Marketing de Essentie", van de hoofdstuk 1 t/m 10 (behalve hoofdstuk 4). Voor het vak Marketing van het 1e jaar.
HAN University of Applied Sciences / Food and Business / Marketing Marketing de EssentieDit is een samenvatting van het boek: Marketing de essentie. Wordt gebruik bij marketing, code MKT1A.
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfseconomie / Marketing Marketing de essentieEen samenvatting van het boek Marketing de essentie van Philip Kotler & Gary Armstrong. Hoofdstuk 1, 3 & 5 t/m 10 zijn samengevat. Dit is alles voor het tweede deeltentamen van Marketing en Organisatie.
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfseconomie / Marketing en Organisatie Marketing de essentieeen korte, duidelijke samenvatting van het boek Marketing, de essentie
Avans Hogeschool / Bedrijfskunde MER / marketing marketing de essentieMarketing de essentie 10e editie van Kotler, Armstrong, Borchert en Van der Hoek Overzichtelijke samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 6 en een deel van hoofdstuk 7
HAN University of Applied Sciences / Human Resource Management / Marketing Marketing de essentiecomplete samenvatting van het boek Marketing, de essentie. Wel missen de hoofdstukken 9 en 11.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing marketing de essentieEen samenvatting van hoofdstuk 1, 2 en 3 - pagina 21 en 22
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieeen complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
Hogeschool Rotterdam / Communicatie / Marketing Marketing de essentieMarketing de essentie, 10e editie, Philip Kotler, Gary Armstrong
HAN University of Applied Sciences / Facility Management / Marketing de essentie Marketing de essentieDuidelijke samenvatting inclusief figuren en tabellen van de bijbehorende site PearsonMylab. De samenvatting is overzichtelijk opgebouwd. Bespaar hiermee geld, de nieuwprijs van het boek is namelijk 60 euro.
HAN University of Applied Sciences / Human Resource Management / marketing Marketing de EssentieUitgebreide samenvatting van Marketing, de essentie, 9e druk van G. Armstrong, P. Kotler, T. Roozenboom, Y. Bentvelsen en G. Bentvelsen. ISBN: 9789043016742. Dit uittreksel van Marketing, de essentie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als onders...
Marketing de essentieDit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hogeschool Rotterdam / Technische Bedrijfskunde / Marketing Marketing De EssentieStudie: Bedrijfskunde MER Jaar: 1 Vak: Marketing
Hanzehogeschool Groningen / Bedrijfskunde MER / Marketing Marketing de essentieDit is een samenvatting van het boek Marketing De Essentie, van de hoofdstukken 1, 3, 6, 7 en 8.
HAN University of Applied Sciences / Food and Business / Marketing Marketing de EssentieH1 Marketing de Essentie Samenvatting Hoofdstuk 1
Hogeschool van Amsterdam / Logistiek en Technische Vervoerskunde / Marketing de Essentie