- Je bekeek:Samenvatting Boek: Marketing de Essentie 13e editie
- Geüpload door:Lauri
- Studie: Saxion / Technische Bedrijfskunde / Commercieel Management
- Boek:Marketing de Essentie door Philip Kotler en Gary Armstrong
-
46 pagina's
30 downloads
Een uitgebreide samenvatting van het boek 'Exploring strategy' van Gerry Johnson, Richard Whittington, Kevan Scholes, Duncan Angwin, Patrick Regnér .
samenvatting van het boek: marketing de essentie, het hele boek
een samenvatting van Marketing de essentie hoofdstuk 2, 3, 4, 5.2 & 6
Samenvatting van H1 t/m H3 en H5 t/m H10 van het boek Marketing de essentie.
samenvatting marketing hoofdstuk 1 - 12, de essentie, 13e editie, Philip Kotler en Gary Armstrong, Communicatie Hogeschool Rotterdam
Volledige en overzichtelijke samenvatting voor Marketing. Ik had een voldoende voor dit vak gehaald in de 1e kans, dus als jij deze samenvatting een paar keer leest heb je ook een voldoende gehaald. De samenvatting van Marketing de essentie bestaat uit de volg...
Samenvatting met afbeeldingen. Boek: Marketing de essentie van Philip Kotler & Gary Armstrong 13e druk ISBN: 978-90-430-3395-4. H1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Samenvatting het Nederlandse marketing boek van Kotler; Marketing de essentie. Uitgebreid en inclusief afbeeldingen en figuren uit het boek!
Dit is een samenvatting van het boek: "Marketing de Essentie", van de hoofdstuk 1 t/m 10 (behalve hoofdstuk 4). Voor het vak Marketing van het 1e jaar.
Dit is een samenvatting van het boek: Marketing de essentie. Wordt gebruik bij marketing, code MKT1A.
Een samenvatting van het boek Marketing de essentie van Philip Kotler & Gary Armstrong. Hoofdstuk 1, 3 & 5 t/m 10 zijn samengevat. Dit is alles voor het tweede deeltentamen van Marketing en Organisatie.
een korte, duidelijke samenvatting van het boek Marketing, de essentie
Marketing de essentie 10e editie van Kotler, Armstrong, Borchert en Van der Hoek Overzichtelijke samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 6 en een deel van hoofdstuk 7
complete samenvatting van het boek Marketing, de essentie. Wel missen de hoofdstukken 9 en 11.
Een samenvatting van hoofdstuk 1, 2 en 3 - pagina 21 en 22
een complete samenvatting van Marketing, de essentie van de eerste paar hoofdstukken alleen hoofdstuk 4 mist.
Marketing de essentie, 10e editie, Philip Kotler, Gary Armstrong
Duidelijke samenvatting inclusief figuren en tabellen van de bijbehorende site PearsonMylab. De samenvatting is overzichtelijk opgebouwd. Bespaar hiermee geld, de nieuwprijs van het boek is namelijk 60 euro.
Uitgebreide samenvatting van Marketing, de essentie, 9e druk van G. Armstrong, P. Kotler, T. Roozenboom, Y. Bentvelsen en G. Bentvelsen. ISBN: 9789043016742. Dit uittreksel van Marketing, de essentie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als onders...
Dit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Studie: Bedrijfskunde MER Jaar: 1 Vak: Marketing
Dit is een samenvatting van het boek Marketing De Essentie, van de hoofdstukken 1, 3, 6, 7 en 8.
H1 Marketing de Essentie Samenvatting Hoofdstuk 1