- Je bekeek:Samenvatting Ondernemerschap in Hoofdlijnen
- Geüpload door:manuelameijlink
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / P4: Ondernemen
- Boek:Ondernemerschap in Hoofdlijnen door Peter O. van der Meer
-
19 pagina's
1 downloads
Dit is een samenvatting van het boek Ondernemerschap in Hoofdlijnen van Peter O. van der Meer (4e druk). Studie: Creative Business / Media, Informatie en Communicatie School: Hogeschool van Amsterdam Jaar: 1 Vak: Ondernemerschap
Dit bestand bevat de formules die je moet kennen voor je tentamen Ondernemerschap aan de Hogeschool van Amsterdam.
Dit document bevat alle stof die je nodig heb voor je ondernemerschap tentamen aan de HvA in het 1ste jaar. Deze samenvatting bestaat uit de belangrijkst stof inclusief afbeeldingen uit colleges en het boek. Er staan voorbeelden gegeven met de juiste antwoorde...
Uitgebreide samenvatting van het boek ondernemerschap in hoofdlijnen, met foto's uit het boek.
Hoofdstuk 1 t/m 10 (gehele boek) uitgebreid samengevat.
Samenvatting van het boek "Ondernemerschap in hoofdlijnen" van Peter O. van der Meer. De hoofdstukken: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10
Samenvatting over het hele boek Ondernemerschap in Hoofdlijnen. Gebruikt voor de studie Commerciele Economie.
Samenvatting van de stof voor het eerste tentamen van het blok. In deze samenvatting worden de volgende hoofdstukken behandeld: Floor & Van Raaij Marketingcommunicatiestrategie: hoofdstuk 4, 5, 7, 8, 9, 10.5 en 10.9. Basisboek online marketing van strategie to...
Een samenvatting van het gehele boek Marktonderzoek voor het MBO van Rendement. De samenvatting helpt je voorbereiden voor het examen. Zelf kreeg ik deels les uit het NIMA boek, deze informatie is ook meegenomen in deze samenvatting.
In deze samenvatting lees je alle belangrijke aspecten voor het tentamen van CE1 Inleiding. De informatie komt uit het boek 'Wat is een bedrijf'. In de samenvatting worden delen uitgelegd doormiddel van illustraties.
Uitgebreide samenvatting van Ondernemerschap in hoofdlijnen, 2e druk van P.O. van der Meer. ISBN: 9789001784409. Dit uittreksel van Ondernemerschap in hoofdlijnen is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is...
Samenvatting Ondernemerschap in hoofdlijnen. Peter van der Meer, derde druk
Samenvatting van het boek Basiscalculaties voor Marketing. Dit wordt ook wel Financieren, Budgetteren en Begroten genoemd. In de samenvatting wordt diep ingegaan op de begrippen uit het boek.
Basisboek marketing 1 de Rendement serie. Deze samenvatting bevat alle highlights van het boek.
Samenvatting van het Basisboek marketing 2 van Rendement. De hoofdstukken worden krachtig behandeld. Alle informatie die je nodig hebt voor het examen wordt benoemd!
Er zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Strategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
An English summary of the book 'Export a practical guide'. This summary includes: - Chapter 1;2;3;4;5;6 and 7.