- Je bekeek:Marketing De essentie 13de editie
- Geüpload door:GiovanniLowyck
- Studie: Katholieke Hogeschool VIVES / Bedrijfsmanagement / Marketing
- Boek:Marketing de essentie door Philip Kotler
-
81 pagina's
4 downloads
Het is het standaard marketing boek dat ik heb gebruikt. Het is een combinatie van powerpoint, cursus en eigen notities. Het is een gemakkelijke samenvatting om te leren.
Volledige samenvatting van het vak marketing. Alle rubrieken zijn behandeld.
Dit is een samenvatting van het vak marketing uit het 1e jaar business management in Vives. Deze samenvatting is gebaseerd op het boek MARKETING DE ESSENTIE (14e editie).
Samenvatting van Marketing voor Vives 1e jaars bedrijfsmanagement/sportmanagement Boek die gebruikt is voor dit vak: Marketing, de essentie Philip Kotler, G. Armstrong ISBN: 9789043036528
In deze samenvatting vind je de essentie van het boek 'marketing, de essentie'. Het is een heel goede tool om je examen marketing mee voor te bereiden?
Een goede samenvatting van boek marketing de essentie. Ik maakte deze samenvatting in mijn eerste jaar bedrijfsmanagement en was direct geslaagd.
Dit bestand omvat duidelijke samenvattingen van de hoofdstukken 1 tem 10 met uitzondering van 4 en 5 (deze waren geen leerstof). Helder opgebouwde samenvatting met een zeer duidelijke structuur wat zeer gemakkelijk leert. Adhv deze samenvatting geraak je al ee...
De volledige samenvatting voor marketing in tew1. Ik haalde met deze samenvatting 16/20.
Deze samenvatting vat het boek Marketing: de essentie uitstekend samen. Het is een verzameling van alle belangrijkste voorbeelden/grafieken/afbeeldingen... vanuit het boek en de vanuit de PowerPoint-presentaties tijdens de lessen Marketing aan de Karel de Grot...
Samengesteld met het boek marketing de essentie en de slides van de lessen marketing aan de VUB. 32 paginas verwijzingen naar schemas in het boek vooral de nadruk op de belangrijke begrippen
samenvatting van het boek: marketing de essentie, het hele boek
H1 t/m H3, H5 t/m H10. Samenvatting van het boek: Marketing, de essentie.
Dit is een samenvatting voor het vak Marketing voor de opleiding Bedrijfskunde.
Super uitgebreide samenvatting. Bevat hoofdstuk 1 tm 12 inclusief figuren van MyLab. Hoofdstuk 4 is niet aanwezig want dit behoorde niet tot mijn stof, dit is het kleinste hoofdstuk van het gehele boek. Heb met deze samenvatting een 8,1
Dit is een complete en uitgebreide samenvatting van het vak marketing. Compleet gebaseerd op de hoorcolleges, met de daarbij behorende powerpoint sheets en het boek als leidraad. Inclusief afbeeldingen van modellen en theorieën. Alle belangrijke begrippen die...
Dit document is een samenvatting van Marketing De Essentie H1, H3, H5, H6, H7, extra stof over de SWOT en een samenvatting die in de les is gegeven. Dit was de stof voor het 1e tentamen van Food & Business op de HAN.
Samenvatting alle leerstof van marketing periode 1 van Business Studies jaar 1
Samenvatting van H1 t/m H3 en H5 t/m H10 van het boek Marketing de essentie.
Samenvatting met afbeeldingen. Boek: Marketing de essentie van Philip Kotler & Gary Armstrong 13e druk ISBN: 978-90-430-3395-4. H1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Samenvatting het Nederlandse marketing boek van Kotler; Marketing de essentie. Uitgebreid en inclusief afbeeldingen en figuren uit het boek!
Dit is een samenvatting van het boek: "Marketing de Essentie", van de hoofdstuk 1 t/m 10 (behalve hoofdstuk 4). Voor het vak Marketing van het 1e jaar.
Dit is een samenvatting van het boek: Marketing de essentie. Wordt gebruik bij marketing, code MKT1A.
een samenvatting van Marketing de essentie hoofdstuk 2, 3, 4, 5.2 & 6
Samenvatting marketing de essentie. Food & Business jaar 1. Hoofdstuk 1,2,3,5,6 en 7.