- Je bekeek:Samenvatting strategie 2: doelstellingen en media-analyse
- Geüpload door:cornelisjuliette
- Studie: Arteveldehogeschool / Communicatiemanagement / Strategie 2: doelstellingen en media-analyse
- 101 pagina's
Volledige samenvatting van alle lessen interculturele communicatie aan Artevelde Hogeschool. Deze samenvatting is voor een 1ste bachelor uit de richting communicatie. Bevat alle informatie en kennis om te slagen!
Arteveldehogeschool / Communicatiemanagement / Interculturele communicatieVolledige samenvatting van alle lessen van ondernemen 1: productie en accountmanagement. Verschillende onderdelen zijn: financieel, operationeel, input en output. Voor studenten communicatie aan Artevelde Hogeschool die in hun 2e bachelor zitten.
Arteveldehogeschool / Communicatiemanagement /Samenvatting van alle powerpoints en notities van het vak Grafische communicatie 2. 3dejaars vak in de richting Communicatiemanagement aan Arteveldehogeschool.
Arteveldehogeschool / Communicatiemanagement / Grafische communicatie 2 Goed Voor DrukArteveldehogeschool - communicatiemanagement. Samenvatting van alle powerpoint en notities vanuit de les, combineerd met de hoofdstukken in het boek Goed Voor Druk. 2017- 2018
Arteveldehogeschool / Communicatiemanagement / Grafische communicatie 1 Goed Voor drukBegrippenlijst van begrippen uit het boek 'Marktonderzoek: methoden en toepassingen' van Patrick De Pelsmacker en Patrick Van Kenhove. Hoofdstukken: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 16, 20, 24
Hogeschool West Vlaanderen / Communicatiemanagement / Onderzoek Marktonderzoek methoden en toepassingeneerste jaar communicatiemanagement AP, notities uit de lessen samen met de samenvatting uit het boek cursus A. Gemoets
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Communicatiemanagement / SociologieVolledige, duidelijke en uitgebreide samenvatting (18 bladzijden) van hoofdstuk 1 tot en met 3 uit het boek 'Commercieel budgetteren toegepast', door auteurs Johan en Lieselot Vanhaverbeke. Onder andere van toepassing in het 2e jaar Communicatiemanagement.
Hogeschool West Vlaanderen / Communicatiemanagement / Management Commercieel Budgetteren ToegepastDuidelijke, uitgebreide samenvatting van het boek 'Geen commentaar! Communicatie in turbulente tijden' van o.a. Hugo Marynissen en Stijn Pieters. Onder andere gebruikt in richting Communicatiemanagement.
Hogeschool West Vlaanderen / Communicatiemanagement / Crisiscommunicatie Geen commentaar communicatie in turbulente tijdenCrisiscommunicatie is een onderdeel van communicatiemanagement 2de jaar howest.
Hogeschool West Vlaanderen / Communicatiemanagement / crisiscommunicatieDit is een volledige samenvatting van het boek 'Marketingcommunicatie' van Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens en Joeri Van Den Bergh. De samenvatting werd ook aangevuld met eigentijdse voorbeelden en simpele uitleg.
Hogeschool West Vlaanderen / Communicatiemanagement / Public Relations MarketingcommunicatieVolledige, duidelijke en uitgebreide samenvatting (26 bladzijden) van het boek 'Media in beweging: handboek voor de professional' van auteurs Iris Musschoot en Bart Lombaerts. Onder andere van toepassing in het 1e jaar communicatiemanagement.
Hogeschool West Vlaanderen / Communicatiemanagement / Communicatie Media in beweging handboek voor de professionallessen van professionele Project Manager Mattias Kempeneers. Gaande van de inleiding, key facts tot budget, veiligheid, de taken van een event manager en een goede blik van een professional op het werkveld
Thomas More / Communicatiemanagement / EvenementenDit is een samenvatting van de te kennen hoofdstukken in het Boek Marketing De Essentie en de lessen van Els Raemdonck.
Erasmushogeschool Brussel / Communicatiemanagement / Marketing De Essentie 10e Editie