- Je bekeek:BRANDING & STRATEGY
- Geüpload door:zoelenaserraris
- Studie: Thomas More / Communicatiemanagement / Branding & strategy
-
119 pagina's
1 downloads
- afbeeldingen & kleurtjes - overzichtelijke samenvatting - 35 pagina's - 8 weken aan hoorcolleges - docent: Eline De Becker informatie gehaald uit lessen, powerpoints en aanvulling van het internet.
- samengevat uit hoorcolleges en powerpoints - docent: Mieke Buelens - 86 pagina's - afbeeldingen & kleurtjes - overzichtelijke layout - 11 hoofdstukken/hoorcolleges “The goal of all learning has to be to be a better human being.” De cursus reikt denkger...
8 lessen die voor media studenten van toepassing zijn (Media Planning Professional): volledig uitgetypt, duidelijke lay-out, kleurtjes & afbeeldingen:) dit zijn de lessen waarover ik het heb: - From business goals to ad objectives - Meta Ads Manager - Meta buy...
- duidelijke lay-out, kleurtjes & afbeeldingen - cursus & powerpoints van Sana Sellami (TM Mechelen) - uitgebreide samenvatting (ben niets vergeten) - 51 pagina's - ingedeeld in sessie's, delen & hoofdstukken
- samenvatting Overheidscommunicatie (vak: PR & overheidscommunicatie) - uit powerpoints van Eric Goubin - kleurtjes, duidelijke lay-out & afbeeldingen - duidelijke lay-out - 36 pagina's, hoofdstuk 1 tot 6
Samenvatting van alle powerpoints en notities van het vak Grafische communicatie 2. 3dejaars vak in de richting Communicatiemanagement aan Arteveldehogeschool.
Arteveldehogeschool - communicatiemanagement. Samenvatting van alle powerpoint en notities vanuit de les, combineerd met de hoofdstukken in het boek Goed Voor Druk. 2017- 2018
Begrippenlijst van begrippen uit het boek 'Marktonderzoek: methoden en toepassingen' van Patrick De Pelsmacker en Patrick Van Kenhove. Hoofdstukken: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 16, 20, 24
eerste jaar communicatiemanagement AP, notities uit de lessen samen met de samenvatting uit het boek cursus A. Gemoets
Volledige, duidelijke en uitgebreide samenvatting (18 bladzijden) van hoofdstuk 1 tot en met 3 uit het boek 'Commercieel budgetteren toegepast', door auteurs Johan en Lieselot Vanhaverbeke. Onder andere van toepassing in het 2e jaar Communicatiemanagement.
Duidelijke, uitgebreide samenvatting van het boek 'Geen commentaar! Communicatie in turbulente tijden' van o.a. Hugo Marynissen en Stijn Pieters. Onder andere gebruikt in richting Communicatiemanagement.
Crisiscommunicatie is een onderdeel van communicatiemanagement 2de jaar howest.
Dit is een volledige samenvatting van het boek 'Marketingcommunicatie' van Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens en Joeri Van Den Bergh. De samenvatting werd ook aangevuld met eigentijdse voorbeelden en simpele uitleg.
Volledige, duidelijke en uitgebreide samenvatting (26 bladzijden) van het boek 'Media in beweging: handboek voor de professional' van auteurs Iris Musschoot en Bart Lombaerts. Onder andere van toepassing in het 1e jaar communicatiemanagement.
lessen van professionele Project Manager Mattias Kempeneers. Gaande van de inleiding, key facts tot budget, veiligheid, de taken van een event manager en een goede blik van een professional op het werkveld
Dit is een samenvatting van de te kennen hoofdstukken in het Boek Marketing De Essentie en de lessen van Els Raemdonck.