Studiebot antwoord

Stel een vraag ›
 
Vraag gesteld door: JoyceMaria - 5 maanden geleden

Schrijf een verslag over het onderwerp: herschrijf die beter uitgelegd:
Met het doel om onze leads meer te betrekken, hebben we ons gericht op het ontwikkelen van gerichte content die aansluit bij aankomende evenementen, zoals Kerstmis, Sinterklaas en Nieuwjaar.
We creerden specifieke content voor sociale media en mailings gericht op Linkkado, terwijl we hun producten bleven promoten. Voor Janssen en Janssen kozen we dezelfde aanpak, met een extra focus op het promoten van recente projecten, zoals het nieuwbouwproject "GOORBOS" en het blijven benadrukken van nieuwe woningen die op de markt zijn gekomen. We deden dit door middel van mailings, een sms-funnel en informatieve blogs over de vastgoedwereld.
Om potentile klanten te bereiken, gebruikten we verschillende communicatiekanalen, waaronder e-mails, sociale media en telefonische follow-ups. We zorgden ervoor dat de boodschap consistent was over alle kanalen.

Linkkado:
Linkkado plaatst zes posts per maand op Facebook, Instagram en LinkedIn. Onze aanpak op Linkkado is iets flexibeler, met een grid (rooster) bestaande uit zorgvuldig ontworpen posts en eenvoudige foto's, afwisselend samengesteld door de collegas. We maken onze keuzes voor content en houden daarbij rekening met seizoensgebonden gelegenheden, zoals Sinterklaas en Kerstmis.
Bij Linkkado hadden we al verschillende advertenties gepland die nog ontwikkeld moesten worden. Samen met mijn collega's ben ik aan de slag gegaan om ze te realiseren. Een van deze advertenties bestond uit het maken van afbeeldingen voor een carrousel (opeenvolgende afbeeldingen en of videos) die op social media geplaatst zou worden om producten te laten zien en te promoten. Mijn collega en ik werkten ook samen aan verschillende e-mailmarketingcampagnes, waaronder een campagne gericht op Sinterklaas om specifieke artikelen te promoten. Deze campagne werd vervolgens naar bedrijven of scholen gestuurd om hun beschikbare producten te promoten en eventueel als Sinterklaascadeau aan te bieden aan collega's of leerlingen.

Janssen en Janssen:
Janssen en Janssen plaatst negen posts per maand op Facebook, Instagram en LinkedIn, aangevuld met enkele storys op Instagram en Facebook tussendoor, met bijvoorbeeld koopwoningen of thema's als Sinterklaas. Bij Linkkado is dit aantal vastgesteld op zes posts per maand op dezelfde platforms. Bij Janssen en Janssen hanteren we een meer gestructureerde aanpak met vaste elementen in ons grid, zoals makelaarstips, te koop of verkochte woningen, reviews en reels. Hoewel de inhoud van deze posts door hen wordt bepaald, hebben wij de vrijheid om ze naar eigen inzicht in te vullen en met hen te controleren of het naar wens is.
Daarnaast hadden Janssen en Janssen een aantal advertenties gepland die nog niet gerealiseerd waren, waaronder projecten als "Zelf je huis verkopen" en "GOORBOS". Voor deze initiatieven moesten verschillende marketingmaterialen worden ontwikkeld, waaronder e-mailmarketing, flyers en social media posts. Er werd ook een mailing- en sms-funnel opgezet om leads snel te verwerken en op te volgen, vooral als ze nog niet geconverteerd waren.
. De tekst moet geschreven zijn op het niveau van de Hogeschool. De tekst moet geschreven zijn in de Nederlandse taal. De tekst moet in onbeperkt aantal woorden geschreven zijn. De stijl van de tekst moet zijn: geen voorkeur.

Antwoord gegenereerd door AI Antwoord rapporteren

Stel een studievraag en wij proberen hem zo goed mogelijk te beantwoorden.

Stel een vraag
 
Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Winkelwagen
  • loader

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

loader

Ontvang gratis €2,50 bij je eerste upload

Help andere studenten door je eigen samenvattingen te uploaden op Knoowy. Upload ten minste één document en krijg gratis € 2,50 tegoed.

Upload je eerst document