Studiedocumenten voor Karel de Grote Hogeschool - opdrachten & huiswerk
Samenvattingen geschreven door studenten van Karel de Grote Hogeschool helpen u bij het studeren voor examens. Documenten voor bijvoorbeeld Human Resources & Sales en Lerarenopleiding Secundair Onderwijs. Download notities, samenvattingen en oefenexamens voor Karel de Grote Hogeschool.
Uitgewerkte versie van de casus rond Erin (vermoeden van de ontwikkelingsstoornis Dyscalculie) met de volgende aspecten: - zorgcontinuüm - M-cirkel - smarti-doel - redelijke aanpassingen - ICF-schema - koppeling naar de theorie - ...
Uitgewerkte versie van de casus rond Erin (vermoeden van de ontwikkelingsstoornis Dyscalculie) met de volgende aspecten: - zorgcontinuüm - M-cirkel - smarti-doel - redelijke aanpassingen - ICF-schema - koppeling naar de theorie - ...
Uitgewerkte versie van de casus rond Dries (vermoeden van de ontwikkelingsstoornis Dyslexie) met de volgende aspecten: - zorgcontinuüm - M-cirkel - smarti-doel - redelijke aanpassingen - ICF-schema - koppeling naar de theorie - ...
Uitgewerkte versie van de casus rond Dries (vermoeden van de ontwikkelingsstoornis Dyslexie) met de volgende aspecten: - zorgcontinuüm - M-cirkel - smarti-doel - redelijke aanpassingen - ICF-schema - koppeling naar de theorie - ...
Uitgewerkte versie van de casus rond Carlos (vermoeden van de ontwikkelingsstoornis ADHD) met de volgende aspecten: - zorgcontinuüm - M-cirkel - smarti-doel - redelijke aanpassingen - ICF-schema - koppeling naar de theorie - ...
Uitgewerkte versie van de casus rond Carlos (vermoeden van de ontwikkelingsstoornis ADHD) met de volgende aspecten: - zorgcontinuüm - M-cirkel - smarti-doel - redelijke aanpassingen - ICF-schema - koppeling naar de theorie - ...
Uitgewerkte versie van de casus rond Boaz (vermoeden van de ontwikkelingsstoornis DCD) met de volgende aspecten: - zorgcontinuüm - M-cirkel - smarti-doel - redelijke aanpassingen - ICF-schema - koppeling naar de theorie - ...
Uitgewerkte versie van de casus rond Boaz (vermoeden van de ontwikkelingsstoornis DCD) met de volgende aspecten: - zorgcontinuüm - M-cirkel - smarti-doel - redelijke aanpassingen - ICF-schema - koppeling naar de theorie - ...
Uitgewerkte versie van de casus rond Amir (vermoeden van de ontwikkelingsstoornis ASS) met de volgende aspecten: - zorgcontinuüm - M-cirkel - smarti-doel - redelijke aanpassingen - ICF-schema - koppeling naar de theorie - ...
Uitgewerkte versie van de casus rond Amir (vermoeden van de ontwikkelingsstoornis ASS) met de volgende aspecten: - zorgcontinuüm - M-cirkel - smarti-doel - redelijke aanpassingen - ICF-schema - koppeling naar de theorie - ...
Dit is mijn taak voor het vak verslaving, ik heb hiervoor een 16/20 gehaald. Het gaat over de verslaving suiker en alles er rond. Je kan het ook als basis gebruiken bij andere taken
Dit is mijn taak voor het vak verslaving, ik heb hiervoor een 16/20 gehaald. Het gaat over de verslaving suiker en alles er rond. Je kan het ook als basis gebruiken bij andere taken
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Ondanks COVID-19 hebben vele ondernemingen deze crisis overleefd en dit door gebruik te maken van de managementtopics die centraal staan in dit rapport. Carl Peeters, directeur Carrefour Groenplaats, koppelt dagelijks theoretische concepten aan de praktijk...
Ondanks COVID-19 hebben vele ondernemingen deze crisis overleefd en dit door gebruik te maken van de managementtopics die centraal staan in dit rapport. Carl Peeters, directeur Carrefour Groenplaats, koppelt dagelijks theoretische concepten aan de praktijk...
In bijlage mijn opdracht met hypothese, doelstellingen en strategie van de casus Pepijn. Bij de hypotheses en doelstellingen is een beargumentering opgesteld. Ik had voor dit vak een goed punt.
In bijlage mijn opdracht met hypothese, doelstellingen en strategie van de casus Pepijn. Bij de hypotheses en doelstellingen is een beargumentering opgesteld. Ik had voor dit vak een goed punt.
Voor het vak muzische agogische vaardigheden moesten we een activiteit schrijven. Hier in bijlage mijn handleiding van mijn activiteit met al de uitleg + materialenlijst aanwezig.
Voor het vak muzische agogische vaardigheden moesten we een activiteit schrijven. Hier in bijlage mijn handleiding van mijn activiteit met al de uitleg + materialenlijst aanwezig.
Karel de Grote Hogeschool academiejaar 2020-2021 behaald resultaat: 11/20 eerste zit uitgebreide samenvatting van alle oefeningen met uitgebreide uitleg die tijdens de lessen van goederenrecht zijn uitgelegd en geoefend.
Karel de Grote Hogeschool academiejaar 2020-2021 behaald resultaat: 11/20 eerste zit uitgebreide samenvatting van alle oefeningen met uitgebreide uitleg die tijdens de lessen van goederenrecht zijn uitgelegd en geoefend.
Als individuele opdracht voor het vak 'Creativity lab voor events' moesten wij een Creativity Fitness Program opstellen. Mijn opdracht heeft 19/20 gescoord.
Als individuele opdracht voor het vak 'Creativity lab voor events' moesten wij een Creativity Fitness Program opstellen. Mijn opdracht heeft 19/20 gescoord.
Binnen het eerste jaar van de opleiding bachelor lager onderwijs aan de Karel-De-Grote hogeschool moesten we voor het vak Nederlands een opdracht Jeugdliteratuur maken. Hierbij moesten we 4 jeugdboeken kiezen, onze invalshoek bespreken, de boekkeuze vera...
Binnen het eerste jaar van de opleiding bachelor lager onderwijs aan de Karel-De-Grote hogeschool moesten we voor het vak Nederlands een opdracht Jeugdliteratuur maken. Hierbij moesten we 4 jeugdboeken kiezen, onze invalshoek bespreken, de boekkeuze vera...
Karel de Grote Hogeschool is een katholieke hogeschool gevestigd in Antwerpen en heeft negen verschillende campussen die over Antwerpen zijn verspreid. De hogeschool heeft zijn naam te danken aan Karel de Grote (742-814). Karel de Grote, ook wel Vader van Europa genoemd, was een Europeaan die het voor elkaar kreeg om een groot Europees rijk te vormen en op die manier een eenheid te creëren tussen verschillende volkeren, culturen, talen en sociaaleconomische stelsels. Deze naam werd gekozen, omdat de Karel de Grote Hogeschool het belangrijk vindt om een grote rol te spelen op Europees en Internationaal vlak wat ook belangrijk is voor de hogeschool zelf. De hogeschool ging van start op 1 september 1995 en telt meer dan 12000 studenten en 1200 personeelsleden.
De Karel de Grote Hogeschool heeft zes verschillende studiegebieden: Gezondheidszorg, Handelswetenschappen en Bedrijfskunde, Industriële Wetenschappen en Technologie, Onderwijs, Beeldende Kunst en Sociaal-Agogisch Werk. Binnen deze studiegebieden wordt er gewerkt aan kwaliteitsvol onderwijs, waarbij een duurzame ontwikkelingen van studenten en medewerkers centraal staat. Enkele opleidingen, bachelor én master, binnen deze studiegebieden kun je volgen in het Engels waarbij er verschillende“Exchange programma’s aanwezig zijn.
Op de hogeschool vindt er begeleiding plaats voor zowel faalangst, functiebeperking en huisvestiging. Iedere student heeft hierbij in het begin zijn eigen studiebegeleider die je adviseert en bemoedigt. Later in het studietraject ben je er zelf klaar voor om meer verantwoordelijkheid op je te nemen. De hogeschool vindt het in ieder geval erg belangrijk dat je je schoolperiode zo leuk en met zo weinig mogelijk stress doorkomt. Zo hebben ze onlangs honden laten langskomen op de verschillende campussen om de studenten te helpen ontspannen na hun examens. De omgang met deze dieren leidde tot een zeer positief resultaat: Het merendeel had na de knuffelsessie een goed humeur en voelde zich meer ontspannen.
Bekijk de opleidingen van Karel de Grote Hogeschool