UITZONDERLIJK! Volledige Nederlandse vertaling van het boek 'After Tamerlane' van John Darwin. Perfect studieboek in het kader van politieke wetenschappen, internationale relaties, geschiedenis van internationale relaties, en (internationale) geschiedenis.
History of international relationsThis summary is from weeks 2 to 5 for Intergroup Relations at Leiden University.
Universiteit Leiden / Psychology / Intergroup RelationsSummary - Article - Swimming with sharks: technology ventures, defense mechanisms and corporate relationships by Katila, Roserberger & Eisenhardt (2008) Course: Cooperating for Innovation Study: Strategic Innovation Management
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Cooperating for Innovation Swimming with sharks technology ventures defense mechanisms and corporate relationships door Katila, Roserberger & EisenhardtSummary of the article 'Unlock the mysteries of your customer relationships' by Avery, Fournier & Wittenbraker (2014) Course: Strategic Decision-Making in Marketing
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Strategic Decision-Making in MarketingIt contains all the notes from the lectures, plus the information from slides, and notes from all the readings (J,S&M book, Holman book, and articles) for the Mid-term exam in International Relations.
Universiteit van Amsterdam / Politicologie / International RelationsSummary of the article 'Toward further understanding the market-sensing capability value creation relationship' by Bharadway & Dong (2014) Course: Developing for Markets
Rijksuniversiteit Groningen / Strategic Innovation Management / Developing for MarketsVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit is een nederlandse samenvatting gemaakt voor het vak Customer Engagement Management van de opleiding Management Toerisme aan de BUAS. het betreft de volgende hoofdstukken van het boek Customer Relationship Management (2e druk): Hoofdstuk 1, 2, 4, punt ...
NHTV Breda / Management toerisme / Customer Engagement Management Customer Relationship Management door Ed Peelen, Rob BeltmanAlle Artikelen van Internationale Betrekkingen samengevat. Het zijn goede en complete samenvattingen. De artikelen van de volgende auteurs komen aan bod: Huntington, Taylor, Buzan & Lawson, Hobsbawm, Mead, Skocpol & Trimberger, Robert J. Antonio & Alessand...
Universiteit van Amsterdam / Politicologie / Internationale BetrekkingenDeze samenvatting bevat alle hoofdstukken van het boek Human2Human. Ook bevat deze samenvatting informatie over de digitale customer journey en gaat het dieper in op Customer Relationship Management. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9,1 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Customer Relationschip ManagementThis covers introduction to economics. You get a summary out of colleges, sheets, exams, book, learning goals and the opportunity to pose questions! Please give feedback.
Rijksuniversiteit Groningen / Internationale betrekkingen / economics Economics door ParkinVolledige samenvatting van alle hoorcolleges en artikelen van Public Relations 2017/2018.
Vrije Universiteit Amsterdam / Communicatiewetenschappen / Public RelationsEssay for the course "International Relations", European Studies year 2. It is an argumentative paper on the ineffectiveness of the sanctions on violations of international law by states.
Zuyd Hogeschool / European Studies / International RelationsIn deze samenvatting zijn de hoofdstukken 1 t/m 9 en 14 t/m 20 van het boek Customer Relationship Management samengevat. Na het bestuderen van deze samenvatting weet je wat CRM inhoudt en wat daarbij allemaal komt kijken. Voor het tentamen op Windesheim di...
Windesheim / Communicatie / Relatiemanagement Customer Relationship Management door Ed PeelenIn deze samenvatting (hoofdstuk 14) van het boek principes van marketing wordt de Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie uitgelegd. Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie hoort bij de P van promotie van de marketingmix. De samenvattingen gebr...
Fontys Hogescholen / Bedrijfsmanagement MKB / Marketing Principes van marketing door Philip KotlerEspecially for Dutch students (it contains Dutch definitions of terms): Extensive summary on the topics discussed during work groups and the articles that were on the reading list. By studying this summary I passed the exam.
Universiteit Leiden / Psychology / Intergroup RelationsDeel 1 Hoofdstukken: 1, 2, 3, 5, 6, 8 Deel 2 Hoofdstukken: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11
HAN University of Applied Sciences / Communicatie van organisaties Handboek PRGoede samenvatting van het boek Customer Relationship Management, 3e druk van E. Peelen. ISBN nummer: 9789043016759. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is in zijn geheel samengevat en helpt je de stof sneller te beheersen. Het document i...
Customer Relationship Management door E. PeelenUitgebreide samenvatting van Public relations, 4e druk van Groenendijk, Hazebroek en Mastenbroek. ISBN: 9789014054353. Dit uittreksel van Public relations is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is com...
Public relations door Groenendijk, Hazebroek, MastenbroekUitgebreide samenvatting van Intercultural skills for international business & international relations, 1e druk van Paul Verluyten. ISBN: 9789033480539. Dit uittreksel van Intercultural skills for international business & international relations is met zo...
Intercultural skills for international business international relations door Paul VerluytenUitgebreide samenvatting van Customer Relationship Management, 2e druk van E. Peelen. ISBN: 9789043011532. Dit uittreksel van Customer Relationship Management is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is...
Customer Relationship Management door E. Peelen