Samenvatting Inleiding Marketing, (Principes van Marketing, Philip Kotler). Commerciële Economie, jaar 1. Goede kwaliteit.
Samenvatting Marketing toepassing, (Principes van Marketing, Philip Kotler). Commerciële Economie, jaar 1.
Samenvatting marketing en ondernemen met illustraties. Principes van marketing inholland editie. Alle hoofdstukken behalve 4, 10, 18 en 19.
Rijtjes en begrippen principes van marketing hoofdstuk 2,8,9,10
in deze samenvatting staat uitgebreid beschreven hoe je een eenvoudig model construeert van het koopgedrag van consumenten, welke invloed culturele sociale en psychologische factoren hebben. Ook staat er in wat voor soorten koopgedrag is en deze worden bes...
samenvatting van de volgende hoofdstuken: 1,2,3,5,7,8,9,11,12,14,18,20
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van Principes van marketing, 6e druk van Philip Kotler en Gary Armstrong. ISBN: 9789043022484. Dit uittreksel van Principes van marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boe...
Uitgebreide samenvatting van Principes van marketing, 5e editie, 5e druk van G. Armstrong, P. Kotler, T. Roozenboom en Philip Kotler. ISBN: 9789043016223. Dit uittreksel van Principes van marketing, 5e editie is met zorg samengesteld en is goed te gebruik...
Een duidelijk marketing samenvatting uit het boek Principes van Marketing van Philip Kotler. Alle definities worden uitgelegd en alles wordt in duidelijke taal uitgelegd.