Een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van hoofdstuk 8 t/m 17. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek.
Samenvatting van het boek: principes van marketing, van Philip Kotler. Deze samenvatting bevat alles beknopt, behalve hoofdstuk 3, 5, 13.3 en 13.4. Verder is alles uit het boek in deze samenvatting te vinden, wij hoefden alleen deze hoofdstukken niet te le...
Principes van Marketing samenvatting (editie 7). Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 17. (inclusief foto's , voorbeelden en inhoudsopgave)
Een samenvatting van de belangrijkste stof van het boek 'Principes van Marketing'.
Zeer uitgebreid: combinatie van powerpoints en het boek principes van marketing, zevende druk.
Samenvatting van het marketingboek Principes van marketing door Philip J. Kotler editie 6. In het document zijn alle hoofdstukken samengevat. De samenvatting is geschreven voor het vak Waardecreatie van de minor Innovatie management aan Avans hogeschool. D...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenDit bestand bevat 130 tentamen vragen voor het vak Principes van marketing MET ANTWOORDEN! Dit bestand bevat hoofdstuk 8 t/m 17. Per hoofdstuk zijn het ongeveer 10 vragen, door het maken van deze vragen ben je goed voorbereid op je tentamen.
Verkorte samenvatting van het boek Principes van Marketing. De hoofdstukken die worden behandeld: H1, 2 en 4 t/m 17. Ideaal als je in tijdnood zit voor een tentamen.
Uitstekende samenvatting van de hoofdstukken 7 t/m 9, 11 t/m 13, 15, 17 en 18 van het boek Principes van Marketing. Heeft mij een 8,7 opgeleverd. Doe er je voordeel mee!
Samenvatting van het boek Principes van marketing (H1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 en 20) inclusief figuren. Veel succes!
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hoofdstuk 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 & 17 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
samenvatting van het boek Principes van Marketing. Door Philip Kotler. Hele boek is samengevat. samenvatting bevat veel plaatsjes waardoor er minder lappen tekst nodig waren. 7e Editie. ISBN: 978-90-430-3409-8
Dit is een samenvatting van het boek Principes van Marketing wat gebruikt wordt voor het vak marketing.
samenvatting, principes van marketing, kotler, communicatie, hanzehogeschool, marketing, online communicatie
96 officiële tentamen vragen van het vak 'principes van marketing' MET antwoorden hoofdstuk 1 t/m 7
Zeer uitgebreide samenvatting van de 6e druk van het boek 'Principes Van Marketing'. De samenvatting is opgebouwd uit de theorie van het boek inclusief aantekeningen en voorbeelden uit de colleges om de theorie nog inzichtelijker te maken.
samenvatting van het boek Principes van marketing, Kotler 6e editie H 14 t/m 17 (alleen 16.4)
samenvatting van het boek principes van marketing geschreven door P. Kotler dit is de 6e druk van het boek.
samenvatting van het boek principes van marketing geschreven door P. Kotler dit is de 6e druk van het boek.
Samenvatting van het boek Principes van marketing inclusief figuren. (H1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 en 20) Met deze samenvatting heb ik het tentamen in 1 keer gehaald. Veel Succes!