Uitgebreide samenvatting van Marketing en detailhandel, van I. Dikken. ISBN: 9789001050740. Dit uittreksel van Marketing en detailhandel is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Uitgebreide samenvatting van Kernstof-B Marketing Nima-B, 3e druk van Gb. Rustenburg. ISBN: 9789001653972. Dit uittreksel van Kernstof-B Marketing Nima-B is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comp...
Uitgebreide samenvatting van Marketingstrategie, 4e druk van Edwin J. Nijssen, R.T. Frambach en E. Nijssen. ISBN: 9789001765088. Dit uittreksel van Marketingstrategie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het...
Uitgebreide samenvatting van Marktonderzoek voor marketingbeslissingen, 1e druk van E. van Eunen, G. Rustenburg en K. Leliveld. ISBN: 9789001769123. Dit uittreksel van Marktonderzoek voor marketingbeslissingen is met zorg samengesteld en is goed te gebrui...
Uitgebreide samenvatting van Marketing management, 1e druk van S. wijnia en J.C.A.M. Wagenamkers. ISBN: 9789001933807. Dit uittreksel van Marketing management is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is...
Uitgebreide samenvatting van Marketing op Nima-A niveau, 4e druk van Rudolf Dekker. ISBN: 9789003619525. Dit uittreksel van Marketing op Nima-A niveau is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is complee...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van Marketing op Nima-A niveau, 4e druk van Rudolf Dekker. ISBN: 9789003619563. Dit uittreksel van Marketing op Nima-A niveau is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is complee...
Uitgebreide samenvatting van Marketing op Nima-A niveau, 4e druk van Rudolf Dekker. ISBN: 9789006950106. Dit uittreksel van Marketing op Nima-A niveau is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is complee...
Uitgebreide samenvatting van Marketing voor dienstverlenende organisaties, 3e druk van J.H.J.P. Tettero en J.H.R.M. Viehoff. ISBN: 9789026719257. Dit uittreksel van Marketing voor dienstverlenende organisaties is met zorg samengesteld en is goed te gebrui...
Uitgebreide samenvatting van Laterale marketing, 1e druk van F. Trias de Bes, P. Kotler en A. van Rijsoort. ISBN: 9789027493774. Dit uittreksel van Laterale marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het...
Uitgebreide samenvatting van Marketing met ICT, 5e druk van R. Hummel. ISBN: 9789039519899. Dit uittreksel van Marketing met ICT is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Uitgebreide samenvatting van Marketingcommunicatie, 2e druk van J. de Vries, P. de Pelsmacker, J. van den Bergh en M. Geuens. ISBN: 9789043009676. Dit uittreksel van Marketingcommunicatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning ...
Uitgebreide samenvatting van Marketing in beweging, 1e druk van D.C. Jain, P. Kotler, S. Maesincee, Th.H.J. Tromp en C. Prins. ISBN: 9789052614182. Dit uittreksel van Marketing in beweging is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning...
Uitgebreide samenvatting van Master in Marketing, 1e druk van Ger Hofstee. ISBN: 9789059313002. Dit uittreksel van Master in Marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Uitgebreide samenvatting van Geïntegreerde marketingcommunicatie, 1e druk van D. Baack, K.E. Clow en E. Boot. ISBN: 9789043016391. Dit uittreksel van Geintegreerde marketingcommunicatie is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning b...
Uitgebreide samenvatting van Marketing voor retailers, 2e druk van Reinder Koornstra. ISBN: 9789043020916. Dit uittreksel van Marketing voor retailers is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is complee...
Uitgebreide samenvatting van Strategisch marketing management, 2e druk van Bronislaw Verhage. ISBN: 9789020726121. Dit uittreksel van Strategisch marketing management is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het...
Uitgebreide samenvatting van Elementaire marketing, 1e druk van Jaap Dekker. ISBN: 9789003619228. Dit uittreksel van Elementaire marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Dit document bevat een brancherapportage over Royal Dutch Shell. Er staan o.a. gegevens in over de chemie, olie, gas, energie en delfstoffen branche en hoe de ontwikkelingen in deze branche hun impact hebben op het bedrijf Royal Dutch Shell.
Uitgebreide samenvatting van Permissie marketing, 1e druk van S. Godin en C. Zijlemaker. ISBN: 9789025414771. Dit uittreksel van Permissie marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet ...